Calle och Emil sammanfattar E3 2018

Robot
Calle och Emil sammanfattar E3 2018

E3 är över för denna gång och strax innan mässan stängde för i år sammanfattade vi våra intryck.

#E3-2018


Moderator | Testpilot

Ni på FZ har verkligen gjort erat bästa E3 någonsin. Jättebra skriverier på sajten, kul videos på Instagram och uppesittarkvällar som man faktiskt VILL och fixar fram ORKEN för att vara uppe och titta på. Stor eloge till er allihop!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Jag vill också ge beröm. Har de senaste åren hämtat det mesta från Gamespot eller IGN under E3. Det har inte behövts i år kan jag lova! Jag är sjukt nöjd med eran täckning! Grymt bra jobbat, hoppas vi får se ett liknande genomförande nästa år

FM-guru
F.d. Sisyr

Instämmer med ovanstående. Har tyvärr inte kunnat vara med på uppesittarkvällar (eller ens se konferenserna) pga jobb, men är väldigt nöjd med täckningen i övrigt!

Ambassadör
Xbox

Jag har sagt det innan men riktigt grym täckning av E3 i år av FZ, både på plats och på hemmaplan!
Uppesittarkvällarna ramade in och skapade gemenskap, allt jobb på plats gav massor av info, vlogarna från Elder Scrolls-Emil och Calle gav en närvarokänsla som var pricken över i.

Utöver vissa djupdykningar så har man inte behövt något annat än FZ för att hänga med i E3-cirkusen. A+


signatur

Jump in.

Skägg.
10 Chambers

Tack för varma ord, alla har slitit järnet. Och mer material kommer!


signatur
Skägg.
10 Chambers
Skrivet av uberpwnage2.0:

Ni på FZ har verkligen gjort erat bästa E3 någonsin. Jättebra skriverier på sajten, kul videos på Instagram och uppesittarkvällar som man faktiskt VILL och fixar fram ORKEN för att vara uppe och titta på. Stor eloge till er allihop!

Stort tack för närvaron i chatten under uppesittarkvällarna!


signatur
Medlem

Det har verkligen varit hela paketet med bra, intressant och varierad täckning i alla de former!
Stämmer in i kören ovan med tack till alla inblandade över där och hemma här.

-cb99


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Killmonday Games

Fz är numera den enda sajten jag går till för spelrelaterade nyheter! Ni känns mänskliga och har en grym mysfaktor <3


signatur

Ei auta itkut markkinoilla, töihin vain.

Medlem

Tusen tack FZ för årets E3. Mycket bra läsning och videos. Ni är kungar i branschen. Min favorit gaming site. Bra jobbat.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Skägg.
10 Chambers

Fasiken, sitter här och rodnar istället för att packa ihop det sista från hotellrummet.


signatur
Medlem

Det var riktigt bra bevakning från E3 i år - den bästa jag sett från en svensk spelsajt!

Relik 📜
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Fasiken, sitter här och rodnar istället för att packa ihop det sista från hotellrummet.

Can confirm.


signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.

1
Skriv svar