Nu kan du prova Octopath Traveler

Robot
Nu kan du prova Octopath Traveler

En prolog på ungefär tre timmar.

#Nintendo, #Octopath-Traveler


Medlem

Man får en chans att prova samtliga karaktärer verkar det som. Åååhh, I love it I love it I love it AAAARRGH!!

Fast jag vet inte om 13 juli är att kalla för "under hösten"

Medlem

@androsynth: Med den här starten på sommaren så räknas nog resten som höst 😁

Medlem

@Lasrod: oavsett så har jag semester när det släpps så då kvittar det hur vädret blir

Medlem

Testade igår, riktigt Nice!

Medlem

Nyligen?

Det är ju minst ett par månader sedan det släpptes ett demo av detta spel.

Eller har det kommit en uppdaterad version alltså?

Medlem
Skrivet av Exxo:

Nyligen?

Det är ju minst ett par månader sedan det släpptes ett demo av detta spel.

Eller har det kommit en uppdaterad version alltså?

Spelet var under utveckling då vad jag läst så troligen är detta slutgiltliga versionen?

Medlem
Skrivet av takaii:

Spelet var under utveckling då vad jag läst så troligen är detta slutgiltliga versionen?

Kanske kan vara så.

Ska testas i helgen. Vad jag sett av spelet verkar intressant iallafall. Gillar designen av spelet.

Medlem

Som tidigare talare nämnt. Vad är skillnaden på detta och demot som släpptes 2018?! Där spelade man nån timme per karaktär, tre stycken eller nåt.

Medlem

Den första demoversionen var en alphabuild och går nu inte längre att ladda ner. I det uppdaterade demot så får man möjlighet att spela de tre första timmarna av spelet (tid på sparfilen). Man kan välja att spela som samtliga karaktärer men kan inte ta sig förbi dess startzon. Man är också begränsad till en sparfil men det är fullt möjligt att hinna rekrytera andra karaktärer på den tiden. Progressen på sparfilen går sedan att ta med över till hela releasen av spelet.

Medlem

@Ljunge: är man klar (3 timmar har gått) med en karaktär kan man sen välja new game och testa en annan. Jag har hunnit med två hittills (4 om man inkluderar de karaktärer jag rekryterar och deras prologer) Damn vad jag älskar det här spelet (utifrån vad jag upplevt hittills)

Edit: Stort fan av stridssystemet också. Till en början verkar det traditionellt turbaserat men det öppnar sen upp sig för en mängd strategier.

Medlem

Skoj måste pröva igen. Men juli är inte höst för mig.

1
Skriv svar