SÅLD! S: Barebone - Snygg, liten smidig & mycket tyst dator

Medlem
SÅLD! S: Barebone - Snygg, liten smidig & mycket tyst dator

Såld!

Säljer min barebone-dator, komplett med allt du behöver - mus, tangentbord, kablar & väska.

Har gått som en klocka sedan jag köpte den helt utan låsningar eller bluescreens. Förutom att den är liten och väldigt snygg är den mycket, mycket tyst.

Specs:

Chassi - Aopen Xcube Barebone
Processor - Intel 2,26 Ghz
Minne - DDR 768 Mb
Hårddisk - Samsung 160 Gb 3,5"
DVD/CD-brännare - Aopen DVD (bränner alla format)
Mus - Optisk Microsoft IE 4.0
Tangentbord - Minitangentbord med blått lysande tangenter (av/på-knapp)

Nätverkskort, ljudkort och grafikkort är inbyggt och är möjliga att ersätta med egna kort. 1 AGP8X- och 1 PCI-port finns. Hörlurs-, mic- och optisk kontakt (för hemmabio t.ex.) finns på både framsidan - gömd bakom lucka - och på baksidan.

I övrigt finns USB-portar både fram och bak. SATA & IDE-kontakter m.m. finns på moderkortet.

Skickar även med en väska där du utöver datorn får plats med minitangentbordet, mus och kablage.

Nypris (nu-pris) är strax över 6000 sek plus frakt.

Pris: 4000 sek eller högstbjudande. Sparsamt använd och i perfekt skick. Tangentbord och mus är fräscha - i princip splitternya. (Väskan köptes 1 vecka sedan.)

Finns att hämta i Östersund, Jämtland. Vid ev. frakt står köparen för frakten. Betalning på plats, förskottsbetalning eller postförskott gäller.

Hör av Er via email eller telefon. Har ingen möjlighet att svara när jag jobbar (dagtid) men tala in ett meddelande eller skicka ett sms så ringer jag upp! (Ring vänligen inte efter kl 21.00 tack )

Endast seriösa intressenter, tack!

Väl mött! / Herje

Tel: 070-5742127
Mail: herje snabel-a enigma punkt se


signatur

system: online

1
Skriv svar