En massa gameplay från Just Cause 4

Robot
En massa gameplay från Just Cause 4
Medlem

Ser riktigt roligt ut. Synd bara att man måste vänta till december.

Medlem

Motion Blur kan gå och dö. Spelet ser kul ut dock.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

@SuperTank: Skulle våga hävda att motion blur har sin plats. Där det inte påverkar gameplay negativt kan det se snyggt ut, och göra spelandet mer (gillar inte ordet menmen) cinematiskt. Men i snabba actionspel, särskilt shooters, så är det ofta bara ivägen. Särskilt fps, kör man med motion blur där kan man lika gärna avinstallera. I exempelvis witcher3 tycker jag det är rätt okej dock

Medlem

Det ser väldigt roligt ut


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

JC serien är suverän att bara hoppa in och härja lite. Konstigt att dom inte nämnt nått om multiplayer, men det kanske inte blir nått i 4:an heller? Det finns ju sån potential, jag menar JC 4 battleroyale hehe trött spelläge nu kanske.

Medlem

Trean tyckte jag sög rejält, men fyran verkar ha lite mer galet och roligt i sig

Avstängd

Nu är det ju alpha footage, så ska inte klaga för mycket då den slutgilgitga produkten kommer vara bättre, men av det vi såg är det en sämre version av 3an. Hoppas att de finns mer än nytt än bara weather effects och ballonger..

Diggar serien dock och det är en av få titlar från E3 (förutom typ TES VI) som är givna köp. Trean hade kunnat vara såå mycket bättre än var det var, men fortfarande kul lir.

1
Skriv svar