Medlem
Hollow Knight!

Någon som spelar Hollow Knight?
Nysläpp till Nintendo Switch

Releasehästryttare

Det är grymt!
Rekommenderas starkt om du är sugen på ett bra metroidvania.

Medlem
Skrivet av Devan:

Det är grymt!
Rekommenderas starkt om du är sugen på ett bra metroidvania.

Håller på och spelar det nu.
Njuter.

Men, fan att inte kartan visar vart man ska. Älskar det i Metroid, Symphony Of The Knight! Utforska kan man göra men att gå vilse i en timma eller två är bara drygt.
Tycker kartan visar för lite hints, iallafall just nu för mig.

Testpilot / Ambassadör
Speedrunning

Har väntat på Switchreleasen länge. Så nu när den väl kommer har jag mycket annat jag planerat in att spela så det får vänta. Hollow Knight blir nog nästa eshop-titel dock Tillsammans med Curse of the Moon.


signatur

Testpilot | #FZ-ambassadör #Speedrunning & #Retro | Twitter
Stora Retrotråden - Stora Speedruntråden
Dator: i7-2600K | P8P67-Pro | R9 280x | 12GB DDR3
Konsoler: NES, SNES, N64, GCN, Wii, Wii U, Switch, Genesis, PS2, PS3, (PS4), Xbox 360, Xbox One S

Medlem
Skrivet av Grukk:

Hollow Knight blir nog nästa eshop-titel dock Tillsammans med Curse of the Moon.

Köpte båda på norska e-shopen som hittills har varit mycket billigare än svenska e-shopen.

Testpilot / Ambassadör
Speedrunning
Skrivet av JokerM6:

Köpte båda på norska e-shopen som hittills har varit mycket billigare än svenska e-shopen.

Galet! Verifierade detta med en norsk kompis! Hollow Knight för 100 NOK och 132 SEK, curse og the moon för 80 NOK och 100 SEK.


signatur

Testpilot | #FZ-ambassadör #Speedrunning & #Retro | Twitter
Stora Retrotråden - Stora Speedruntråden
Dator: i7-2600K | P8P67-Pro | R9 280x | 12GB DDR3
Konsoler: NES, SNES, N64, GCN, Wii, Wii U, Switch, Genesis, PS2, PS3, (PS4), Xbox 360, Xbox One S

Medlem
Skrivet av Grukk:

Galet! Verifierade detta med en norsk kompis! Hollow Knight för 100 NOK och 132 SEK, curse og the moon för 80 NOK och 100 SEK.

Så är det min vän!
Norska shopen är oftast minst 20 kr billigare hehe. 100 NOK är ungefär 109 SEK. Såg att dom drog så "mycket" pengar från mitt konto efter jag köpt Hollow Knight.
Köpte Steamworld Dig 2 för 50% av det svenska priset
Här har du en bra sida för Switch reor.
https://savecoins.app

Edit:
Wtf, sidan är nere nu.
Någon som vet ifall det finns en likande?

Denna är för Sony
https://psprices.com/region-se/index
(välj Sverige som region)
Nästan varje vecka 100-200 spel som reas ut.

Metal Gear Solid 5 för 69 kr nu t.ex.

Medlem

Tokigt! Hur kan det bli billigare i Norges eshop!?


signatur

Yes... jag har legat under en sten...
Ett av de bästa spelen år 2017

Medlem

Blev till att köpa nu, kostar €10 på Steam. Ingen jätterea -33%, men det är bra pris oavsett.

Releasehästryttare

@Fulci: Absolut, annars kunde du ha chans att vinna spelet i deras minispel det kör just nu på steam.

Medlem
Skrivet av Devan:

@Fulci: Absolut, annars kunde du ha chans att vinna spelet i deras minispel det kör just nu på steam.

Det har jag missat, men är ok. Skaffade Slay the Spire också för €10. Det är visserligen early access men verkar intressant.

1
Skriv svar