Summer steam sale 2018

Releasehästryttare
Summer steam sale 2018

Så på torsdag kl 19 (troligtvis) börjar sommar steam rean
Undrar om de har nått event i år (som 2015 clicker fest) eller är det är som de senaste åren med bara några kort / bakgrunder man kan tjäna ihop.

Vad för spel har ni på era önskelistor som ni plockar upp om de är tillräckligt billiga?

Medlem

De tre Brothers in Arms-spelen

Medlem

Nidhog har jag suktat efter ganska länge, annars inget speciellt. Köper ganska sällan något på dessa reaor längre, har redan tillräckligt med spel som jag inte hinner spela.

Medlem

Rean har tyvärr blivit sämre senaste åren sen de slutade med flash-sales under rean. inte riktigt samma rabattnivår längre. Men jag hinner ändå inte spela spelen jag köper xD


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Hinner inte heller och har dessutom svårt att plocka upp ett ”gammalt spel” ur backloggen. Bättre att hålla i pengarna denna sommar.


signatur

Yes... jag har legat under en sten...
Ett av de bästa spelen år 2017

Releasehästryttare

Jag förstår vad ni säger, när det kommer ut mer än 15+ nya spel på Steam varje dag så kan det vara svårt att hinna spela allt som är bra.

Ändå ser jag fram emot det varje år av nån anledning.

Dec
Medlem

Jag väntar fortfarande på att kunna köpa GTA V för runt 15€.


signatur

Ryzen 9 5900X | RTX 3070 | 32GB

Releasehästryttare
Skrivet av Dec:

Jag väntar fortfarande på att kunna köpa GTA V för runt 15€.

Ja, helt sjukt att de tar 60 euro för ett spel som släpptes för 5 år sen (på konsol) och lägsta priset på steam har varit 24 euro.

Medlem

Frostpunk och cuphead.

Medlem

Jag tänkte försöka ta hem The Long Dark och My Time in Portia eller vad det heter. Det kanske råkar bli något mer, i värsta fall för min plånbok.


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem

najs. kommer man nog bränna 2-3000 lätt


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Faktiskt ingenting. Köper mina spel för det mesta på andra ställen och aktiverar där.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Frostpunk är väl något jag håller utkik efter...


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem
Skrivet av CliQue-SinneD:

Rean har tyvärr blivit sämre senaste åren sen de slutade med flash-sales under rean. inte riktigt samma rabattnivår längre. Men jag hinner ändå inte spela spelen jag köper xD

Samma här. Köper väldigt väldigt få spel på steams sommarrea. Min backlog är stor nog som den är både när det gäller spel, film, serier och böcker.

Medlem

Hoppas på ordentlig rabatt på Prince of Persia-spelen samt Assassin's Creed: Syndicate.

Medlem

Inget i dagsläget!


signatur

Nämen!

Medlem

Finns många spel på önskelistan. Får bli nudlar till midsommar.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem
Skrivet av kebbe:

Hoppas på ordentlig rabatt på Prince of Persia-spelen samt Assassin's Creed: Syndicate.

Kör igenom Syndicate nu på PC, riktigt bra IMO. Mycket bättre än Unity.


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem
Skrivet av CliQue-SinneD:

Kör igenom Syndicate nu på PC, riktigt bra IMO. Mycket bättre än Unity.

Ja, Unity kändes som ett misslyckat gameplay experiment när det gäller AC. Storyn var helt ok dock.

Medlem
Skrivet av Blackwolfe:

Ja, Unity kändes som ett misslyckat gameplay experiment när det gäller AC. Storyn var helt ok dock.

Japp och alla områden kändes i princip likadana.


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Hoppas Wolfenstein 2 New Colossus för typ 200kr!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Har så mycket ospelat på mitt Steam-konto att jag gott kan hoppa över en rea. Dessutom har jag en ganska lång inköpslista på DVD och Blu-ray filmer (och serier) såhär 20 respektive 10 år efter alla andra.

Medlem

En nyligen inköpt ps4 pro efter att inte haft konsoll sen NES tiden hjälper ju inte. Hoppar nog Steams sommarrea helt detta år, det lär gå åt pengar ändå.

Inaktiv

Jag har under några månaders tid överfört pengar till min Steam Wallet och mer kommer senare under den här veckan, så... bring it on!!

phi
Medlem

Själv har jag köpt alla spel jag vill ha innan rean så att jag inte riskerar att bli utan när rean drar igång!

Inaktiv

Få återbäring på alla onödiga spel man har köpt genom åren..

Medlem
Skrivet av Stich:

Frostpunk och cuphead.

15% off på Frostpunk nu plus att Survivor mode är släppt nu också.


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Gen
Medlem

Man ser alltid fram emot dessa reor av någon anledning trots att det alltid är samma spel som är på rea och att rabatterna sällan är sådär megabra som förr i tiden då man bara var tvungen eftersom det var så fruktansvärt billigt Får se hur jag gör, har några spel på önskelistan men men.

Skribent

*Glor igenom wishlist på 107 spel*

Börjar bli dags för Deus Ex: Mankind Divided och Watch Dogs 2 om det blir en tillräckligt fin prissänkning. Sen brukar det bli ett och annat obskyrt indiespel om det blir någon rea uppåt 80%. Har ögonen på Beat Cop, Devil Daggers och några till.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

Kanske Soma, Wolfenstein 2 New Colossus och senaste doom. Har som alla andra också för mkt backlog. Något trevligt RTS också då det var länge sedan jag spelade något sånt. Har mycket på steam-önskelistan men inte några jättebegär direkt. Någon som har tips på alien isolation-liknande spel? Behöver inte vara skräck men i stämning och miljöer.

Brukar alltid bli några kortare indie-lir för typ 50 kr styck som tar 5-6 timmar att köra igenom för att testa något wildcard.

Hoppas förresten dom kör något annorlunda typ clickerspel anno 2015 och inte bara att man ska samla kort via att kolla igenom discovery-kön. Den var givande från början men nu är så mycket hittepå-dyngan som dyker upp.

12
Skriv svar