Fallout 76-betan kommer till Xbox först

Robot
Fallout 76-betan kommer till Xbox först
Medlem

Ska bli spännande detta! Använder min kostnadsfria förbokning till att få svar på i fall de lyckats!

edit: 13:37

Medlem

Battle Royal fast Bethesda. Kommer kanske prova


signatur

“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci

KoP
Medlem
Skrivet av Superfly74:

Battle Royal fast Bethesda. Kommer kanske prova

Nja. Tror spelet blir mera som Conan. Det finns ju quests och grejer.

Medlem
Skrivet av Superfly74:

Battle Royal fast Bethesda. Kommer kanske prova

Va? Det har inget med BR att göra. Det är Bethesdas version av överlevnads spel likt Rust, Conan och Ark.


signatur

Medlem i Asgard, en svensk Star Citizen organisation.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/ASGARD

Min referral code: STAR-92KM-Q67T, https://robertsspaceindustries.com/referral-program
Använd gärna när du skapar ditt konto. Relaterade frågor? Skicka gärna ett PM.

Medlem

När ska denna hysterin med "beta" sluta? Ofta så är "beta" idag bara ett demo, med den lilla tråkiga asterisken att utvecklare kan skylla dålig gameplay på att det "bara är en beta" i hopp om att lura folk till köp.

Medlem
Skrivet av Maddox:

Va? Det har inget med BR att göra. Det är Bethesdas version av överlevnads spel likt Rust, Conan och Ark.

Jaha, ett MMo typ, eller? Har inte spelat nån av de, men faktiskt glimtat på Conan lite. När jag hörde att man skulle vara multiplayer, och försöka döda varandra osv...så kände jag den varningen för BR. Men nu är jag inte insatt i nån av de, men du har säkert rätt!!! Tack för heads up:)


signatur

“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci

Medlem

Bethesda har varit i säng med Microsoft sen Fallout 3, om ni kommer ihåg GFWL floppen.
Sen dyker dom upp på deras presskonferenser också.
Konsollspelare är mindre "kräsna" också när det kommer till spel, speciellt yngre som inte vet bättre.
Så det är en taktisk sak att sätta det på xbox först.
BGS har slutat vara en PC studio sen mååååånga år tillbaka och prioriterar konsoller numera.
Det här förvånar mig inte ett dugg.


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Bethesda har varit i säng med Microsoft sen Fallout 3, om ni kommer ihåg GFWL floppen.
Sen dyker dom upp på deras presskonferenser också.
Konsollspelare är mindre "kräsna" också när det kommer till spel, speciellt yngre som inte vet bättre.
Så det är en taktisk sak att sätta det på xbox först.
BGS har slutat vara en PC studio sen mååååånga år tillbaka och prioriterar konsoller numera.
Det här förvånar mig inte ett dugg.

Jag gör allt min spelande på boxen och är en kräsen spelare, jag avskyr vad de gör med fallout 76 med online bs.
Om spelat hade varit ordinarie single player med möjlighet till coop så hade jag inte haft några problem med det.
Jag är nog den enda som inte hade några problem med Games For Windows Live.

Medlem

@InsaneSharky:
Det som suger för er konsollspelare är att det kommer troligen vara krav på Gold/PS+ för att ens kunna spela det.


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Avstängd
1
Skriv svar