Nu kan du prova Captain Toad: Treasure Tracker

Robot
Nu kan du prova Captain Toad: Treasure Tracker
Medlem

Demosarna har dom verkligen lyckats med nintendo. Inga köp av spel i onödan.
Tror jag provat alla switch-demos hittils och inte ett enda har lockat till köp

Medlem

Ser skoj ut. Har en Switch men har ännu inte registrerat ett Nintendo konto så att man ska kunna gå in i deras shop. Dax o göra det o prova denna titel. Synd att man inte kan hoppa i spelet som Mario kan göra men det verkar ändå som ett bra äventyr.

Vilken torka det har blivit på konsolen. Äger Mario Odyssey, Zelda Breath of the wild och Mario Kart 8 Delux. Zelda tycker jag var riktigt överskattat och så jäkla svårt. Fan vad jag har svurit åt de där klena svärden som ramlar ihop efter några slag. Dött många gånger på det. Lade det på hyllan efter ca 10 timmar. Grafiken var även rätt kass tyvärr. Förutom Links och andra karaktärers utseende. Men själva världen var faktiskt helt bedrövlig med lågupplösta texturer. Usch. Har inte rört konsolen på flera månader som nu bara samlar damm. Mario Odyssey var dock riktigt bra. Mario Kart 8 även bra men har sällan folk att lira det med i multiplayer så det blir aldrig använt.

Nu svävade jag iväg off topic som vanligt. Sorry.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Själv hoppar jag flitigt mellan PC, Switch och PS4. Finns alldeles för många utmärkta spel och alldeles för lite tid att avnjuta dem på...🤔

Utöver BoTW, Odyssey, Mario Kart 8 och Rayman Legends till Switch rekommenderar jag indiespel såsom Axiom Verge, Steam World 1-2, Steamworld Heist, Owlboy, Celeste, Darkest Dungeon, Rocket League och Stardew Valley. Samtliga fungerar fantastiskt bra i bärbart format.

Sedan går ju inte Football Manager 2018 av för hackor heller. Det är dock farligt beroendeframkallande

Medlem

@Windir87:
+ Overcooked, funkar svinbra i soffan med 1 eller 3 polare!

Medlem

Kan rekommendera Portal Knights till Switch! Finns demo och jag har haft roligt.

1
Skriv svar