Testa The Crew 2 – öppna betan är igång

Robot
Testa The Crew 2 – öppna betan är igång
Skribent

Lirade lite av den stängda betan och det räckte gott och väl. Jösses vilken tråkig fordonsfysik. Lika underhållande som att dra runt en muspekare i Excel.

Medlem

Alfan fungerade men nu måste man ha nyare cpu än 1st gen i7 (avx stöd krav). :\


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem
Skrivet av Tobbe:

Alfan fungerade men nu måste man ha nyare cpu än 1st gen i7 (avx stöd krav). :\

Nej, dom har tagit bort det kravet, AVX krävs inte längre.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Gen
Medlem

@Myran22: Plus att det är dåligt optimerat och ser inte ens speciellt snyggt ut. Nej, NFS Payback är mycket bättre än detta om man nu ska jämföra dåliga spel.

Medlem
Skrivet av Zymac:

Nej, dom har tagit bort det kravet, AVX krävs inte längre.

OJ.. testar


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Gen
Medlem
Skrivet av Tobbe:

OJ.. testar

Du kommer att bli besviken

Medlem

Tycker detta är ett suveränt bra open world lir. Världen är verkligen enorm, detta måste vara den största kartan jag någonsin sett i ett spel.

Föredrar bilfysiken från Forza Horizon, men denna fungerar också när man kört ett par lopp och vant sig.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Avstängd
Skrivet av Tobbe:

Alfan fungerade men nu måste man ha nyare cpu än 1st gen i7 (avx stöd krav). :\

Åh, måste man ha en cpu som inte är tio år gammal?! Sjukt!

Medlem

@SID 6.7: kan ju tipsa om att tweaka inställningarna för TC, ABS, ESP, och Slide help. Bilarna är alldeles för stela med allt maxat.

Jag brukar köra med:
TC = 50-75% Beroende på bil
ABS = full, finns inga fördelar med att låsa upp framhjulen vid inbromsning.
ESP = 0%
Slide Help = verkar ha med att göra hur stort häng du får då du sladdar, nånstans runt 75 -80% för race brukar vara bra..

För driftbilar så nolla allt och dra esp till 100%


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Myran22:

Lirade lite av den stängda betan och det räckte gott och väl. Jösses vilken tråkig fordonsfysik. Lika underhållande som att dra runt en muspekare i Excel.

Hahaha, kvällens bästa garv. Tack. Har tankat ner betan till Steam o tänker testa det om det är något för mig. Har inte lirat det första spelet i serien.

Just nu håller jag på med Vampyr som växer mer o mer för mig. Combaten och styrningen av Dr. Read känns knepig men jag gillar den mystiska historien och alla dialogerna man har med olika sorters människor i staden. Vill ta reda på vem som omvände mig till vampyr. Ett FZ betyg i 3/5 hittills.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av Zymac:

@SID 6.7: kan ju tipsa om att tweaka inställningarna för TC, ABS, ESP, och Slide help. Bilarna är alldeles för stela med allt maxat.

Vart görs detta? Har letat runt överallt i inställningarna tycker jag men det enda jag hittar är automatic/sequential transmission..

Medlem

@pappakenoo: Gå in i menyn där du byter delar på bilarna, sen trycker du på knappen för "Pro settings" (Back knappen på kontrollers). Där finns generella inställningar för klassen av fordon, som kan ändras direkt och gäller för allt med samma klass (streetracebil, stuntplan, racebåt osv.)
Sedan så finns där också specifika för just det fordon du har aktivt, men de låses upp i takt med din level.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Det enda som var roligt var att cruisa på vattnet eller nosdyka från 4000 meters höjd, blir nog ett köp om det reas ut för jag gillade friheten trots allt.

1
Skriv svar