Helgläsning – Alla våra E3-intryck på ett ställe

Robot
Helgläsning – Alla våra E3-intryck på ett ställe

Här har du alla spel Calle och Emil hann klämma på i Los Angeles.

#e3-2018, #fz


Medlem

Fortfarande inget om REmake 2? 🤔

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av yogibear82:

Fortfarande inget om REmake 2? 🤔

Vi säg bara trailern på Sonys konfa, så tyvärr ingen förhandstitt.


signatur
Medlem

Tack för er fläskigaste täckning av E3, under 20 års tid (eller mer)!


signatur

Yes... jag har legat under en sten...
Ett av de bästa spelen år 2017

Ambassadör
Xbox

Grymt bra jobbat! Nu har ni satt ribban högt


signatur

Jump in.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Mortaigne:

Grymt bra jobbat! Nu har ni satt ribban högt

Jag är rädd för det


signatur
Gnällkuk

Ja, tack för bevakningen från E3! Tycker den har varit kanon och det var även kul att följa med lite då och då från studion med presskonferenserna :> Kommer ni skriva/stå framför kameran med de eftersmälta intrycken från E3?

Tänker på både samlade intrycket av själva mässan och vad ni känner för er insats. Var ni nöjda? Missnöjda? Saker som hade kunnat gjorts bättre? Själv känner jag att ni valde rätt! Bra tajming med årets mässa som var den klart bästa på många år, E3 fick sig ett uppsving tycker jag.

Men, var det en bra investering för er själva? Måste varit ganska dyrt, både med mat/logi och kanske även att sakna resurser på hemmaplan?


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

1
Skriv svar