Porr har börjat dyka upp i Super Mario Odyssey

Robot
Porr har börjat dyka upp i Super Mario Odyssey

Tröjlösa Mario var inte nog för hackarna.

#hacking, #super-mario-odyssey, #switch


Medlem

Får en känsla av att denna konsol kommer att bli kultförklarad. Inte bara pga spelen utan också saker som communityn skapar.

Medlem

Känns sådär lagom fel att folk smyger in porrbilder i ett spel som många barn spelar online :/


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem

Hehe lite småkul ändå!


signatur

AYY LMAO

Avstängd

Hahah! Dagens garv.

Medlem

Life always finds a way.

Medlem

@marsson90: ja inte kul.
Detta är inte kul alls. Jag förstår inte vem som finner nöjje med att "hacka" in porrbilder i spel många barn uppenbarligen spelar.
Borde ses som en "attack" mot nintendo mer än ett bus


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

eld
Medlem
Skrivet av Molotov:

@marsson90: ja inte kul.
Detta är inte kul alls. Jag förstår inte vem som finner nöjje med att "hacka" in porrbilder i spel många barn uppenbarligen spelar.
Borde ses som en "attack" mot nintendo mer än ett bus

Nintendo har byggt ett system som gladerligen tar emot vilken slags bild som hellst från klienten, det finns inga spärrar eller checks.

Medlem
Skrivet av eld:

Nintendo har byggt ett system som gladerligen tar emot vilken slags bild som hellst från klienten, det finns inga spärrar eller checks.

Må så vara, men det är rätt så sjukt att ladda upp just porr.


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem

@eld: det är lite märkligt egentligen, känner de inte alls till rule 34?

Medlem
Skrivet av Molotov:

@marsson90: ja inte kul.
Detta är inte kul alls. Jag förstår inte vem som finner nöjje med att "hacka" in porrbilder i spel många barn uppenbarligen spelar.
Borde ses som en "attack" mot nintendo mer än ett bus

Skrivet av marsson90:

Må så vara, men det är rätt så sjukt att ladda upp just porr.

Sedan får man inte glömma att det finns tvivelaktiga spel att köpa i deras eShop (ej regionslock).
Eri Kitami är en porrstjärna som har fått sitt egna spel i Japan. Okey inget naket. Men förmodligen enbart i reklamsyfte för henne, då spelet i sig verkar vara sämst.

https://www.nintendo.com/games/detail/pure-electric-love-what...

Tror inte att det dröjer länge innan de visuella novellerna dyker upp. Nintendo har släppt rejält på tyglarna & tillåter nu mycket i sitt ekosystem. De själva har nog inte direkt någon plan..

Medlem
Skrivet av Maysay:

Sedan får man inte glömma att det finns tvivelaktiga spel att köpa i deras eShop (ej regionslock).
Eri Kitami är en porrstjärna som har fått sitt egna spel i Japan. Okey inget naket. Men förmodligen enbart i reklamsyfte för henne, då spelet i sig verkar vara sämst.

https://www.nintendo.com/games/detail/pure-electric-love-what...

Tror inte att det dröjer länge innan de visuella novellerna dyker upp. Nintendo har släppt rejält på tyglarna & tillåter nu mycket i sitt ekosystem. De själva har nog inte direkt någon plan..

Spelet du länkar till ovan är dock åldersmärkt med M/17+, jämfört med Mario som är barntillåtet


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem
Skrivet av marsson90:

Spelet du länkar till ovan är dock åldersmärkt med M/17+, jämfört med Mario som är barntillåtet

Jo, tog bara det som exempel på att Switchen är en ganska "enkel" produkt (släpptes samtidgt som NES Classic säger mycket) & att Nintendo förmodligen bryr sig mer om Mario. De kommer troligen att patcha bort profilbilderna från Mario-spelet snarare än att fixa Switchens firmware. Det kommer att släppas fler barntillåtna 3:e parts produkter som sedan blir helt förstörda. Det var lite det jag menade med att spelkonsolen förmodligen blir lite kult pga friheten. Ska bli roligt att se Microsofts reaktion när det dyker upp bilder i något crossplay-spel. Eller att folk använder t.ex Minecraft Switch och tar sig in i Xbox ekosystem.

Medlem
Skrivet av Maysay:

Sedan får man inte glömma att det finns tvivelaktiga spel att köpa i deras eShop (ej regionslock).
Eri Kitami är en porrstjärna som har fått sitt egna spel i Japan. Okey inget naket. Men förmodligen enbart i reklamsyfte för henne, då spelet i sig verkar vara sämst.

https://www.nintendo.com/games/detail/pure-electric-love-what...

Tror inte att det dröjer länge innan de visuella novellerna dyker upp. Nintendo har släppt rejält på tyglarna & tillåter nu mycket i sitt ekosystem. De själva har nog inte direkt någon plan..

Tokigt att Eri Kitami-spelet kommer till Nintendo av alla plattformar! Innehållet såg ju inte alls suggestivt ut.

På bilden ställer hon en massa öppningsfrågor:

Första valet i dialogen är ”hajimete na no?”, eller
”är det första gången för dig?”.

Det andra är: Rekuesto-sasete hoshii no?” eller
”vill du att jag gör som du önskar?
(saseru = används ofta vid tvång / tillåtelser)

Ett annat val är ”ijimete hoshii no?”, eller
”vill du att jag retar upp dej?”

...

Bestämde mig för att leta vidare och hittade den här videon.
Många goda skratt!


signatur

Yes... jag har legat under en sten...
Ett av de bästa spelen år 2017

Inaktiv

Först Luigis stora redwood i Tennis och nu detta. Nintendo har äntligen börjat tilltala en vuxen publik

1
Skriv svar