SGDQ 2018 har börjat!

Releasehästryttare
SGDQ 2018 har börjat!

Summer games done quick 2018 har nu startat

https://www.twitch.tv/gamesdonequick

schema: https://gamesdonequick.com/schedule

idag ser jag själv emot att se Iconoclasts som skall börja strax innan nio ikväll.

Medlem

Ska bli kul som vanligt!

Medlem

Tack för påminnelsen hade helt glömt bort att det var idag!


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem

Sweet! Nu har man något att titta på hela veckan!

Älskar att komma hem från jobbet, parkera sig i soffan och dra igång en live-stream från AGDQ för att varva ner.

Medlem
Skrivet av Guybrush82:

Sweet! Nu har man något att titta på hela veckan!

Älskar att komma hem från jobbet, parkera sig i soffan och dra igång en live-stream från AGDQ för att varva ner.

Indeed! Ordentligt avkopplande.


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem

Va fan inte ett enda Soulsborne-spel Inget GoldenEye eller Perfect Dark heller. Och inget Falloutspel. Ingenting!

NuZ
Testpilot

@Witchfinder: De spelen (som jag själv gillar mycket) brukar vara på vintern. Nu är de mer Zelda, Castelvania och såklart Metroid som vanligt #savetheanimals


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Perfekt att ha igång på andra skärmen på jobbet


signatur
Medlem
Skrivet av D01tY:

@Witchfinder: De spelen (som jag själv gillar mycket) brukar vara på vintern. Nu är de mer Zelda, Castelvania och såklart Metroid som vanligt #savetheanimals

Fast inget race och på en jävla onsdag. Super Metroid racet brukar vara det största på hela eventet, det kan ser fram emot. Nu är det bara ett spel i högen av alla andra. Sen är ju 100% map completion en rätt så trist kattegori. Men ja, de flesta spelen man själv vuxit upp med och som man vill se köras är nästan alltid på AGDQ.

Kommer ha igång det i bakgrunden, men med tanke på den politiska riktningen som ledningen har styrt GDQ har gjort den senaste tiden så kommer adblock bara på. Och det är jävligt synd, om de istället hade fokuserat på spelen istället för mellansnack som är så jävla cringe att man håller på att dö så hade jag adblock åkt av. Nej jag vill ha tillbaka kommentarer ifrån Golden, Sinsiter1, CarlSagan, Trihex etc. De kunde göra mig intresserad av speedrunning av spel jag aldrig brytt mig om förut, de personer som sitter nuförtiden är ju i flesta fall mördande tråkiga.

Inaktiv
Medlem
Skrivet av D01tY:

@Witchfinder: De spelen (som jag själv gillar mycket) brukar vara på vintern. Nu är de mer Zelda, Castelvania och såklart Metroid som vanligt #savetheanimals

Aha. Barnspelen på den snälla, ofarliga sommaren och sen vuxenspelen på den lite kargare, ogästvänligare vintern ;D

NuZ
Testpilot

signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

1
Skriv svar