Nästa månads PlayStation Plus-erbjudande

Robot
Nästa månads PlayStation Plus-erbjudande
Medlem

Den bilden alltså. Bra spel men kanske lite mörk i denna ljusa sommar.

Medlem

Trevligt! Tror det är första gången det är två spel jag inte har sen innan. Ska bli kul att testa


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem

Heavy Rain är ju en riktigt god thriller! Jag spelade det når det kom ich jisses vad härlig upolevelse! Värt om ni missat! Ska själv ta tag i Two Souls nu som också kom med PS+ innan jag ens tänker på skaffa det nya Detroit

Absolver känns också helrätt som månadsspel, inget jag skulle betala för själv men ändå nyfiken på vad ddt handlar om

Medlem

Gott! Heavy Rain är ett av mina absoluta favoritspel från Ps3. Bra tillfälle för er som inte lirat det än att testa

Medlem

Haha, vilken bild!

Medlem

Heavy Rain är ett av de allra bästa spelen med den typen av spelmekanik. PSN har verkligen hämtat upp sig i år.

Medlem

Får abonnenter spela spelen gratis under månaden eller hur fungerar det?

Medlem
Skrivet av Enorus:

Får abonnenter spela spelen gratis under månaden eller hur fungerar det?

Man får spela allt man någonsin fått via PS+ så länge man har ett aktivt abonnemang. Om du tar ett avbrott och sedan skaffar ett abonnemang igen så har du åter tillgång till allt du tidigare klickat hem.

Jag har sett folk som skaffat Plus några månader innan de skaffat PS4 för att ha ett gäng spel tillgängliga på en gång när de skaffar konsolen.

1
Skriv svar