Stalker-osande Fear the Wolves har fått early access-datum

Robot
Stalker-osande Fear the Wolves har fått early access-datum
Releasehästryttare

Kan bli intressant "hint hint", Jag undrar vad priset blir bara, har inte hört nått officiellt än.

Blir det gratis så testar jag det, annars så väntar jag på full releasen.

Medlem

Vet inte riktigt hur spelskapare har fått för sig att det är realistiskt att synfältet svänger omkring som om huvudet hängde löst på höften. Kanske beror på att de aldrig sprungit i hela sitt liv kanske men det är irriterande, känns som att man är ute på en liten liten båt på ett stormande hav.

Tror inte detta blir någon vidare hit tyvärr.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

"Battle royal" - no thanks.

Medlem

Känns som ett tveksamt kort. Man kan alltid hoppas att det blir bättre än de Battle Royale som finns i dagsläget.

Medlem
Skrivet av nicbex:

Vet inte riktigt hur spelskapare har fått för sig att det är realistiskt att synfältet svänger omkring som om huvudet hängde löst på höften. Kanske beror på att de aldrig sprungit i hela sitt liv kanske men det är irriterande, känns som att man är ute på en liten liten båt på ett stormande hav.

Tycker detta ser rätt lovande ut. Lite annorlunda game mechanics där man inte behöver vara sist kvar, vilket får folk att sluta campa längs ringen. Samtidigt ska det finnas områden innanför ringen dit du bara kan komma med specifikt gear, vilket gör det hela ännu roligare. Till skillnad från de flesta andra ser även detta rätt välpolerat ut.

Håller dock med om att det verkar jobbigt att huvudet svänger så jävligt. Blev lite åksjuk av att titta på trailern.

Medlem

Ser väl ok ut, men tänk vad mysigt det hade varit att få ett färdigt BR-spel på releasen någon gång, utan att behöva jiddra med early access och betor innan!

Releasehästryttare
Skrivet av Ghan:

"Battle royal" - no thanks.

Medlem

Va fan är man konstant packad i Chernobyl? Ett jäkla gungande på kameran. Störigt utav....

1
Skriv svar