Cyberpunk 2077: "Väldigt smart att inte visa gameplay för hela världen"

Robot
Cyberpunk 2077: "Väldigt smart att inte visa gameplay för hela världen"

Vilka retstickor ni är, CD Projekt.

#cd-projekt-red, #cyberpunk-2077


Medlem

Ni får vad ni vill av mig. Så länge jag får spelet när ni anser att det är dags. Ni är ju trots allt experterna på er egna produkt!


signatur

Niet.

Medlem

Det var smart ja, så att de få som fick ta del av gameplay kunde skryta med vilken cool erfarenhet de varit med om, och pumpa oss andra stackare med ännu mer förväntan...

Medlem

Är som alla andra pepp på det här spelet, men är nästan redan trött på det här teasandet. Säg ett datum (eller år) så jag har något att förhålla mej till.

Medlem

Med tanke på att journalister ofta är de som bygger upp hype är det så klart smart att bjuda in dessa så att de startar pr maskineriet tidigt.

Medlem

Skall bli kul med GTA 2077

dom vill inte göra en "witcher 3" eller "watchdogs" .. Journalisterna fick troligvis se en upphottad vertical slice så dom bygger på hypen med gratis marknadsföring..
.. Får pöbeln se en verision som senare blir "optimerad" ..eller inte ser ut så på deras 3 år gamla gamingrig från packard bell.. räkna med vrede och tårar i spelforumet vid release..

Medlem
Skrivet av Sillgam:

Med tanke på att journalister ofta är de som bygger upp hype är det så klart smart att bjuda in dessa så att de startar pr maskineriet tidigt.

Precis. Vad annars?
”Eh vi har ingenting att visa som vi egentligen vill stå för, så kör bakom stängda dörrar och hoppas på att det är bättre än ingenting alls”. bah.

Medlem

Vet inte riktigt, just i Cyberpunks fall så tror jag det kunde vart smart att visa lite Gameplay, för allt skryt och snack som varit omkring efteråt gör att man drar öronen åt sig.

Man blir, för att fatta det kort, skeptisk. Tror dom hade vunnit mer på att vara så öppna mot fansen ( som hela CD Projekt bygger på ) som dom säger och visat för alla istället för pressen...

Jag har känt att hypen har dött av lite redan innan den startade... och jag tror att deras fans skulle hypat det bättre än pr maskineriet.


signatur

Nämen!

Medlem

Har spelet inte kommit längre i utvecklingen efter 6 år (så att de kan visa upp lite gameplay för allmänheten) undrar jag när det skall släppas?

När ska nästa Witcher släppas? 2025?

1
Skriv svar