Jade Raymond vill att EA ska göra olika slags Star Wars-spel
@Mirage: Vi är två som gillar den. Personligen tycker jag att det är den bästa SW-filmen av alla, men där är jag nog rätt ensam
Rogue one ÄR en utav dom bästa SW-filmerna, original trilogin är väl det som kan mäta sig mot rogue one men av de nya filmerna är rogue one och även Solo mina 2 favoriter
@Mirage: Du är inte ensam, jag gillade Rogue One väldigt mycket! Force Awakens och Rogue One ligger högt på min lista över bra Star Wars-filmer, men The Last Jedi ligger däremot bara en bit ovanför prequel-trilogin. Ok, kanske lite hårt, den är bra mycket bättre än den trilogin, men bra är den då inte.
Allmän Japan-konnässör och smått besatt av allt som heter JRPG och Metroid.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Plattformar: PC, PS5, PS4 Pro, Nintendo Switch, N3DS, PS Vita, IOS/Android.
Efter The Last Jedi (att ens skriva de orden värker i själen) är tyvärr Star Wars helt dött. Att låta EA gravplundra det ruttnande liket känns väl.. tja, passande på något sätt.
"The past must die, kill it if you must" som den fruktansvärd karaktären Kylo Ren sade (och med de orden och Lukes mjölkande av den lakterande rymdkon avrättade allt som Star Wars har varit). Vilket SW spel kan jag någonsin vilja spela nu liksom? Nej, tack och adjö till det (liiiite imponerande dock av Disney att köpa hela Star Wars för 4 miljarder dollar och sen vaska det).