Pillars of Eternity II-expansionen Beast of Winter släpps i augusti

Robot
Pillars of Eternity II-expansionen Beast of Winter släpps i augusti
Medlem

Längtar så efter att få lira detta på switch!

Medlem

Betydligt mycket bättre enligt mig.

Edit: än 1:an

Medlem

Jag backade tvåan men tyckte ettan var bättre. Musiken och storyn och karaktärer. Gameplayet är bättre men inte något av det andra.

Det är då fasen att den här jäkla värmeböljan aldrig ger med sig. Jag hade trott att jag skulle ha spelat klart PoE2:s "main-story" vid det här laget. Istället har jag bara hunnit fram till "huvudstads ön" och har nästan hela kartan kvar att utforska. Det börjar luta mot att allt spelande blir framskjutet till höstkanten.

phi
Medlem

@Ti994a-C64-Amiga-PC: Det är jobbigt att vara liten ibland när föräldrarna tvingar en att vara utomhus när det är fint väder.

Skrivet av phi:

@Ti994a-C64-Amiga-PC: Det är jobbigt att vara liten ibland när föräldrarna tvingar en att vara utomhus när det är fint väder.

Det är säkert helt sant, fast i det här fallet råkar jag vara föräldern i fråga. Tyvärr, gör det inte det hela lättare att sitta inomhus vid en värmealstrande pc när rumstemperaturen redan är olidlig

Som någon skrev ovanför, gameplay är något bättre än 1an men genomgående mindre engagerande. De hantera inte riktigt att implementera friheten på ett sätt som fungerade tycker jag, ett spel som PoE gör sig bättre semilinjärt likt BG1 och 2, linjär genomtänkt frihet. Inte dåligt, bara inte alls lika bra.

1
Skriv svar