Nathan Fillion gör fanfilm av Uncharted!

Medlem
Nathan Fillion gör fanfilm av Uncharted!

Behövs nog ingen förklaring! Hoppas detta leder till långfilm!

Medlem

Såg den precis innan jag hitta den här.
Scenen efter att han slängts ut från fönstret är riktigt vacker och ball. Precis som i spelen.

Medlem

Schysst fan-film, men ser lite udda med "smutsig" Drake men har ytterst fräscha kläder.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Fy tusan vad bra Fillion passade som Drake (samma förnamn tom)! Dock kan jag inte säga samma sak om Sully och Elena.

Medlem
Skrivet av Jozo:

Fy tusan vad bra Fillion passade som Drake (samma förnamn tom)! Dock kan jag inte säga samma sak om Sully och Elena.

Haha nä, kände detsamma. Svårt att ens komma på någon som passar som Elena eller Sully, ingen som är direkt lik. Den enda jag skulle kunna se som spelar Sully bra är Bruce Campbell, men ser inte direkt ut som honom.

Testpilot / Ambassadör
Speedrunning

Gillade den!
Scenen med tredjeperspektiv som i spelet kändes lite ostig. Men det funkade.

GIllar Nathan Fillion starkt! Har definitivt en man-crush på honom.

Om inte Nathan Fillion skulle spela Drake tror jag nästan att Jeremy Renner skulle kunna vara en bra backup.


signatur

Testpilot | #FZ-ambassadör #Speedrunning & #Retro | Twitter
Stora Retrotråden - Stora Speedruntråden
Dator: i7-2600K | P8P67-Pro | R9 280x | 12GB DDR3
Konsoler: NES, SNES, N64, GCN, Wii, Wii U, Switch, Genesis, PS2, PS3, (PS4), Xbox 360, Xbox One S

Medlem

@Grukk: Haha aa lite ostig scen men kul initiativ! Aa Renner kan jag också tänka mig. Bara det inte är Mark Wahlberg som det florerat väldigt lösa rykten om ett bra tag. Stelare och tråkigare skådis får man nog leta hårt efter när det kommer till att poträttera Nathan Drake...

Medlem

Extremt välgjord må jag säga.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Fan då, nu vill jag se resten! Fillion var gjuten som Drake


signatur

I drank what?

Medlem

Nathan Fillion är som given för rollen. Stephen Lang var bra som Sully, tycker jag. De kunde använt Emily Rose som Elena, då hon är röstskådespelaren. Vill ha mer!

Hobbyjapan 🇯🇵
Andreas Eklöv 🌿

@Fiddi: Kan bara hålla med, Emily Rose gör rösten som Elena utmärkt i spelen och jag gillar verkligen hennes karisma som skådespelare (i tv-serien Haven bland annat), skulle också väldigt gärna se att hon får rollen. Men om prequel-filmen med Tom Holland blir verklighet lär det väl tyvärr inte hända.


signatur

Allmän Japan-konnässör och smått besatt av allt som heter JRPG och Metroid.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Plattformar: PC, PS5, PS4 Pro, Nintendo Switch, N3DS, PS Vita, IOS/Android.

Medlem

@Loevet:

Mm, kan säkert bli bra det med, men Nathan Fillion hade varit drömmen. Ryktas att Bryan Cranston ska vara Sully i det projektet, kan inte riktigt se Heisenberg som Sully.

Gnällkuk

Nu vill jag ju se hela! Haha, Nathan är perfekt för rollen


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Mycket bra, nu vill jag se mer!

Testpilot

Skitbra! hoppas det blir nåt av detta

Medlem

Toppen, fast värdelöst val som Elena. Hade det varit Emily Rose som Elena är modelerad efter och som gör Elenas röst så hade det varit guld.

Medlem

Haha! Nu kan det ju hända att jag är något partisk (Hej Firefly), men Nathan Fillion är guld i denna rollen. Ruskigt skön humor och välspelat. Blir ett måste att se denna!

Hobbyjapan 🇯🇵
Andreas Eklöv 🌿

@Blackwolfe @Fiddi en annan anledning jag tror kan ligga bakom valet av andra skådisar än de som spelar Sully och Elena i den här kortfilmen är att Emily Rose och Richard McGonagle är officiellt förknippade med spelen och kan därför inte ta del i något icke-officiellt som berör deras jobb. Jag tror nog att både Allan Ungar och Rose/McGonagle skulle vilja göra detta tillsammans annars.


signatur

Allmän Japan-konnässör och smått besatt av allt som heter JRPG och Metroid.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Plattformar: PC, PS5, PS4 Pro, Nintendo Switch, N3DS, PS Vita, IOS/Android.

Medlem
Medlem

Vem är Dillion?

Medlem

Har aldrig spelat Uncharted-spelen men nu blev man ju fan sugen... Grym film!

Medlem

Hoppas verkligen Allan Ungar får mer budget att göra film på. Var ju riktigt skönt tempo mot slutet av klippet.

Kanske kan detta bli första lyckade spel filmatiseringen på ett tag (om det blir något av det) va inte imponerad av Tomb Raider eller Assassins Creed. Tråkigt att de alltid floppar.

1
Skriv svar