Nytt från Comic Con: Trailerpremiär för Godzilla: King of the Monsters, Clone Wars återvänder och It: Chapter Two får premiärdatum.

Avstängd
Nytt från Comic Con: Trailerpremiär för Godzilla: King of the Monsters, Clone Wars återvänder och It: Chapter Two får premiärdatum.

För två dagar sedan bloggade jag om nysläppta bilder från det senaste tillskottet i MonsterVerse: Godzilla: King of the Monsters. Warner Bros. matade på för fullt under helgens Comic Con i San Diego och bland dom så fick publiken beskåda trailern till den hypade monsterrullen och vad jag såg fick mig nästan att gråta. Trailern finns nu att beskåda här nere.

Filmen fortsätter där Gareth Edwards "Godzilla" från 2014 slutade, och den här gången ställs kungen av monstren mot nya enorma fiender: jättefjärilen Mothra, flygödlan Rodan och hans ärkefiende: trehövdade draken King Ghidorah.

Det blir en fröjd för mig att se dessa två ikoniska giganter fightas med varandra.

Sen kan som inte är sugen på monsterfighter alltid se fram emot en sjunde säsong av Star Wars: The Clone Wars som fortsätter med Anakin Skywalker och Ahsoka Tanos eviga kamp mot separatisterna. Trailern finns här nere. Mitt inre barn hoppar nästan av lycka.

Nostalgin är otroligt stor för mig.

Det ska bli härligt att se dessa två igen.

Och så för skräckfans (som jag) kan ju se fram emot kapitel två i Stephen Kings mastodontverk IT. Dom som var på plats fick se lite behind-the-scenes och en liten snutt av filmen där Losers återförenas i den kinesiska restaurangen som i boken samt hur loggan på filmen ser ut. Den kan ni se här nere. Ingen trailer har släppts men jag kan nog räkna med till vintern eller början av 2019.

Clownskräcken fortsätter nästa höst.

Vad är era tankar om allt detta? Vilket längtar ni till mest?


signatur

Why so serious?

Releasehästryttare

Glass trailen släpptes ju natten till idag, tycker nog den va bäst av allt från SDCC hitills, men Aquaman, Shazam och ST:Discoverys s2 trailers va ju inte helt fel heller.

Sen att Buffy får en reboot va ju inte helt oväntat, men skall bli kul och se om den kan leva upp till minerna man har av orginal serien

Följer inte showen alls så jag har bara tittat på ett par av de trailers som kommit upp i flödet.

Shazam ser helt klart bäst ut, lite småtöntig men jag tror det kommer vara till filmens fördel.

Godzilla verkar sådär, alla monsterscener ser fantastiska ut och det är coolt att man trycker in så många klassiska monster. Man verkar dock vara serien trogen i och man slänger in ett totalt ointressant människonarriativ, som mest kändes som Independents Day. Usch!

Aquaman har sina coola aspekter men tyvärr får jag mest Wonder Woman-vibbar. Tror jag personligen kommer, som jag gjorde med Wonder Woman, se filmen, tycka den är okej men aldrig ha ett behov se den igen. Och snälla, kunde de inte fått tjejens röda hår att se mer fake ut?

Och sämst är helt klart Fantastic Beast 2. Såg första och tyckte den var okej men totalt onödig. Kändes inte alls som en Harry Potter-film (vilket det inte heller var men ändå). Angående trailern, förstod ingenting alls. CGI till en förbannelse, bilden går i svart och blått, Johnny Depp...
Kommer se den och är gärna motbevisad, men jag tror inte den kommer vara något jag finner speciellt underhållande.


signatur

Through smoke and fire and shot and shell and to the very walls of hell, But we shall stand and we shall stay. Over the hills and far away.

Releasehästryttare

Orville s2 fick trailer också.

Lite segt att behöva vänta till vintern på både Star trek och Orville.

Releasehästryttare
1
Skriv svar