S: P4 3.2+GF6800GT osv är SÅLD!!!

Medlem
S: P4 3.2+GF6800GT osv är SÅLD!!!

Halloj!

Tänkte sälja min "gammeldator" pga nyinköp. Den ser ut som följer:

Processor: Intel Pentium IV 3.2 Ghz "Prescott"
Grafikkort: GeForce 6800 GT 8x AGP
Internminne: 2 set A-Data 2x512 MB Dual Channel, totalt 2048 MB
Moderkort: Soltek SL 865 Pro, sockel 775.
Ljudkort: Soundblaster Audigy 2 ZS Professional (med fjärrkontroll och extern basstation)
Hårddiskar: 1x 120 Gb Maxtor Diamondmax 9, 1x 80 Gb Seagate U6.
DVD-brännare: Nec 2510A 8x
CD-brännare: Lite-On 52x
Chassi: Antec Performance Plus 1030 AMG
Nätaggregat: Levicom 420 W
Övrigt: Grafikkortsfläkt Arctic Cooler NV 5 rev 2 + processorfläkt Arctic Cooling Freezer 7 + 3 st Antec chassifläktar.

Datorn finns i Luleå.

Kom gärna med bud...

DATORN ÄR SÅÅÅÅÅÅÅÅLD!!!


signatur

"I don't need to "Get a Life". I'm a gamer and have lots of lives!" --För mig okänd

Medlem

säljer du allt på en gång, eller kan man få den i delar???

Medlem

Tjaaa... vette fan... Har en polare som funderar på hela klabbet när sommarjobbspengarna kommer. Ska även lägga ut den (tvungen att använda den nu pga nya på supporten) på annons, så får jag napp på hela där säljer jag direkt. Men är det svalt intresse kanske jag skeppar delar.

Vilka delar intresserar dig då???


signatur

"I don't need to "Get a Life". I'm a gamer and have lots of lives!" --För mig okänd

Medlem

ev graffe, minne, dvd-brännarn eller ljudkortet...
har taskig ekonomi nu, så jag ville mest bara veta... ifall nån får för sig att ge mig pengarna jag ska ha...

Inaktiv

Om den finns kvar, runt vilken peng snackar vi?

Medlem

Hade tänkt mig 8000... Och det måste hämtas för jag skickar inte (har som så många andra blivit blåst och bränd=)


signatur

"I don't need to "Get a Life". I'm a gamer and have lots of lives!" --För mig okänd

Medlem

Ålrajt, burken är såld, sluta tråna...


signatur

"I don't need to "Get a Life". I'm a gamer and have lots of lives!" --För mig okänd

Medlem

Nyfiken i en strut... vad fick du?

Medlem

8000:-

Hoppas struten passade...


signatur

"I don't need to "Get a Life". I'm a gamer and have lots of lives!" --För mig okänd

1
Skriv svar