Stålmannen vill spela Geralt i Netflix The Witcher-serie
Skådisen som struntar i när kända regissörer ringer för att han spelar World of Warcraft kan tänka sig att bli häxare.
#henry-cavill, #netflix, #the-witcher-3
Det jag sett av honom så passar han inte alls, speciellt då jag inte har allt för höga åsikter om hans talang överhuvudtaget. Det baserar jag dock inte bara på hans insats som supermannen som är långt ifrån hans egna fel.
Men vem vet, kanske överraskar då han verkar ha respekt för vad det baseras på.
Ska författaren själv vara inblandad? För han verkar ju mer än knepig när det kommer till tolkningar och överföring av hans böcker till andra medium. Om någon kan förstöra hela denna idé, så är det författaren själv. George R.R. Martin har helt rätt inställning till det hela, lägger sig inte i allt för mycket eftersom han själv inte har en aning om hur man sätter ihop en TV-serie/film.
"Henry Cavill, mest känd för att ha spelat Stålmannen (samt Clark Kent)..."
Att han spelade Clark Kent var en stor överraskning för mig
Ja jag blev grymt förvånad att det vara samma skådis, vilken talang.
Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* MSI X670E Tomahawk* Amd 7800X3D * 32GB G-Skill DDR5 6000Mhz/32* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB
Ja jag blev grymt förvånad att det vara samma skådis, vilken talang.
Spoilers!
Samt obs. Bilden är ett montage.
Det jag sett av honom så passar han inte alls, speciellt då jag inte har allt för höga åsikter om hans talang överhuvudtaget. Det baserar jag dock inte bara på hans insats som supermannen som är långt ifrån hans egna fel.
Men vem vet, kanske överraskar då han verkar ha respekt för vad det baseras på.
Ska författaren själv vara inblandad? För han verkar ju mer än knepig när det kommer till tolkningar och överföring av hans böcker till andra medium. Om någon kan förstöra hela denna idé, så är det författaren själv. George R.R. Martin har helt rätt inställning till det hela, lägger sig inte i allt för mycket eftersom han själv inte har en aning om hur man sätter ihop en TV-serie/film.
Martin har ju dock jobbat med TV sedan 80-talet både som manusförfattare och producent och är välbekant med hur man gör TV-serier...
"Henry Cavill, mest känd för att ha spelat Stålmannen (samt Clark Kent)..."
Att han spelade Clark Kent var en stor överraskning för mig
Bullshit! Skådisen som spelar Clark Kent har ju glasögon!
-With great moustache comes great responsibility!