God of War får New Game Plus den 20 augusti

Robot
God of War får New Game Plus den 20 augusti

Tuffare fiender, nya uppgraderingar och annat smått och gott i kommande gratisuppdatering.

#god-of-war, #playstation-4, #santa-monica

Medlem
Medlem

Har inte ens klarat ut det. Var för mycket pussel och tänkande för min smak så blev bara förbannad. Gick över och började med Horizon i stället, det verkar bättre!

Medlem
Skrivet av breahl:

Har inte ens klarat ut det. Var för mycket pussel och tänkande för min smak så blev bara förbannad. Gick över och började med Horizon i stället, det verkar bättre!

Personligen kände jag att det gärna hade fått vara mer pussel samt strategiskt tänkande i spelets strider

Processor: Intel Core i7 9700K @ 5.0 GHZ, Processorkylare: Corsair Hydro H100i PRO RGB
Grafikkort: Gigabyte GeForce RTX 3070 Vision OC 8GB
Arbetsminne: 32 GB HyperX Fury Black DDR4 3200mhz 2x16
Högtalare: Samsung HW-Q86R + SWA-9000S.
Hörlurar: Apple Airpods Max

Medlem

Blev inte spelet överskattad en aning? Kanske pga. att det var en Far-son relation och många recensenter (de flesta män) blev lite för mycket sentimentala över detta?

Bara en reflektion/fråga, för tycker många skriver/säger att spelet inte var banbrytande på något sätt.

“Too weird to live, too rare to die!”

Medlem
Skrivet av cybo:

Blev inte spelet överskattad en aning? Kanske pga. att det var en Far-son relation och många recensenter (de flesta män) blev lite för mycket sentimentala över detta?

Bara en reflektion/fråga, för tycker många skriver/säger att spelet inte var banbrytande på något sätt.

Det behöver inte vara banbrytande för att vara helt fantastiskt bra

Processor: Intel Core i7 9700K @ 5.0 GHZ, Processorkylare: Corsair Hydro H100i PRO RGB
Grafikkort: Gigabyte GeForce RTX 3070 Vision OC 8GB
Arbetsminne: 32 GB HyperX Fury Black DDR4 3200mhz 2x16
Högtalare: Samsung HW-Q86R + SWA-9000S.
Hörlurar: Apple Airpods Max

Medlem
Skrivet av breahl:

lol

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS4 Pro + 4TB Extern | iPhone SE 32GB Black | iPad 8th Gen | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 2700X, 16GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 2TB SSD, GTX 1660 Ti, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

YES! Höll på att ge upp och bara starta om helt! Fantastiskt detta!

"Life's true gift is the capacity to enjoy enjoyment"

1
Skriv svar