Onsdags-streamen: Idag med Battlefield V

Robot
Onsdags-streamen: Idag med Battlefield V

Fractured Lands-streamen inställd. BF istället.

#fractured-lands, #mad-max, #onsdagsstreamen, #stream


Medlem

Bara en stilla undran, varför har ni alltid kommunistiska diktaturer som bakgrundsbilder på era bilder där ni har redaktionen samlade på detta viset? (iaf de jag sett)


signatur

I drank what?

Frilansare
Skrivet av Mirage:

Bara en stilla undran, varför har ni alltid kommunistiska diktaturer som bakgrundsbilder på era bilder där ni har redaktionen samlade på detta viset? (iaf de jag sett)

Tja!
De bilder vi har till Onsdags-streamen är följande:

Två av dem leker med det bisarra i kommunistiska diktaturer. En är ett nöjesfält, en är en Far Cry-pastisch.
Kan förstå om någon finner två av dem stötande, men vi är ganska trygga i vad vi tycker om kommunistiska diktaturer för att kunna använda dem.
Förstår att följdfrågan blir varför vi inte gör en motsvarande med typ Tredje riket. Det enda (kanske inte perfekta) svaret är att vi aldrig ens tänkt tanken. Alla bilder förutom Far Cry, som var en beställning, var photoshop-experiment från en kollega som vi sen beslutade oss för att använda.

Medlem

@Joakim Bennet: Jag är inte stött alls De enda två bilder jag sett är just de två med kommunistiska, det var därför jag undrade Inga anklagelser! Gött ni lattjar med det, hade bara blivit frågande om det var det ENDA ni "lattjade" med Sköna bilder annars.


signatur

I drank what?

Frilansare
Skrivet av Mirage:

@Joakim Bennet: Jag är inte stött alls De enda två bilder jag sett är just de två med kommunistiska, det var därför jag undrade Inga anklagelser! Gött ni lattjar med det, hade bara blivit frågande om det var det ENDA ni "lattjade" med Sköna bilder annars.

Gott så!

Releasehästryttare

Det här är det man är rädd för nu när det kommer nya BR spel att det inte finns tillräckligt mycket spelare.

Det enda BR spel som jag tror kommer få fäste i marknaden när det väl släpps är EUROPA

https://store.steampowered.com/app/755790

Medlem

Vilka datum gäller för betan i BFV? Är den öppen hela tiden eller endast specifika datum, tänkte om det är värt att skaffa nyckel.

Medlem

Tack för streamen. Jag är inte så intresserad av Battlefield, men onsdagsstreamen uååskattas ändå. Tycker ni ska undvika att hoppa blint in i små early access titlar, för att slippa sitta i lobbyn i direktsändning och vänta på spelare som aldrig kommer.

1
Skriv svar