MP5:an gör entré i Counter-Strike: GO

Robot
MP5:an gör entré i Counter-Strike: GO
Skägg.
10 Chambers

Spelade lite 1.6 för några veckor sedan och blev ytterst förvirrad över att de bytt namn på alla vapen. Trycker jag b-3-2 som CT ska jag ju få en mp5:a, inget annat.


signatur
Medlem

Nästan exakt samma stats och kostar lika mycket som MP7. MP5 gör 2 mindre dmg, men du får en ljuddämpad istället. Helt ok trade.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Spelade lite 1.6 för några veckor sedan och blev ytterst förvirrad över att de bytt namn på alla vapen. Trycker jag b-3-2 som CT ska jag ju få en mp5:a, inget annat.

Förändring är förnedring.

Medlem

Mp5 var min favorit i 1.6 och Source.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Kul.
Installerade CS:GO igår (tekniskt sett tidigare idag) och spelade lite för första gången på 6 år. Datorn lät som en kaffekvarn och man blev väldigt förvirrad av alla ändringar de har gjort. Hoppas att communityn är lite bättre än sist det begav sig


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem
Skrivet av Svartsmurfen:

Kul.
Installerade CS:GO igår (tekniskt sett tidigare idag) och spelade lite för första gången på 6 år. Datorn lät som en kaffekvarn och man blev väldigt förvirrad av alla ändringar de har gjort. Hoppas att communityn är lite bättre än sist det begav sig

Jag kan rekommendera Gruvan om du spelar public. 99% Svenskar med aktiva admins. Enda negativa enligt mig är att rundtiden är för lång vilket ibland skapar lite långsamt spel och camping.

Spelar du mm utan vänner så kan du förvänta dig att hamna i grupp med barn och vuxna som beter sig som idioter.

Medlem
Skrivet av ecHo!:

Jag kan rekommendera Gruvan om du spelar public. 99% Svenskar med aktiva admins. Enda negativa enligt mig är att rundtiden är för lång vilket ibland skapar lite långsamt spel och camping.

Spelar du mm utan vänner så kan du förvänta dig att hamna i grupp med barn och vuxna som beter sig som idioter.

Tack för tipset
Sätter mina förhoppningar till nybörjarserverar eftersom jag inte har spelat på ett tag


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

1
Skriv svar