Ny Battlefield V-trailer - med Battle Royale!

Medlem
Skrivet av gusgun577:

En del män kan tydligen inte komma över att dom har med kvinnliga soldater, jävligt sorgligt hur något sånt kan få så många att gråta ögonen ur sig.

Jag tror inte att det är någon som har kommenterat om kvinnliga soldater i den här tråden förutom du...

Medlem

Tror inte man körde panzer så i gatustrider, de hade ju knappast dagens stabiliseringssystem , sköt knappast i rörelse och larvbands grepp i högre hastigheter på den tiden på förmodad gatsten... Man behövde inte göra det extremt realistiskt men dra ballen i gruset lite mer realism än så vore på sin plats.

Medlem
Skrivet av Bobbey:

Tror inte man körde panzer så i gatustrider, de hade ju knappast dagens stabiliseringssystem , sköt knappast i rörelse och larvbands grepp i högre hastigheter på den tiden på förmodad gatsten... Man behövde inte göra det extremt realistiskt men dra ballen i gruset lite mer realism än så vore på sin plats.

BF har ju aldrig varit en simulator. Jag tycker att balansen mellan arkad och simulator är bra just nu. Men som vanligt så är ju smaken som baken, delad. Jag skulle nog vilja ha ett hardcore läge där vapen och fordon fungerar på samma sätt som i verkligheten. Dvs en ren simulator. Det skulle förmodligen bli ett för stort projekt för dice och ea.

Medlem

Trailers vet dem iaf hur man gör.
Dock inget köpsug...kommer bli likadant som dem senaste 4 spelen.


signatur

"High life on low budget"

Medlem
Skrivet av eddie the eagle:

wow, jag trodde att den här trailern skulle få lite mer kärlek, men alla verkar ju hata trailern innerligt ändå.

en sak som verkar vara bra med battle royale delen dock. Jag skulle gärna se någon som försöker gömma sig bakom den där eldmuren.

Du behöver nog inte vara orolig. Har kollat runt på andra sidor och den stora majoriteten gillar trailern starkt. Detsamma om man kollar på likes/dislikes på filmen. It's going to be great!

123
Skriv svar