Ny trailer för Diablo III Eternal Collection på Switch

Robot
Ny trailer för Diablo III Eternal Collection på Switch

Plocka med dig helvetet på bussen.

#blizzard, #diablo-3, #nintendo, #switch


Medlem

Jag har diablo 3 på pc och ps4, blir ett till köp!

Medlem
Skrivet av EpicGoblin:

Jag har diablo 3 på pc och ps4, blir ett till köp!

samma här... och ps3... blir lätt ett 4:e köp, vad gör man inte för att kasta pengar i sjön!!!!!

Medlem

Perfekt, nu kan även Nintendo-ägare få uppleva Blizzards sämsta story i ett datorspel hittills.

Medlem

Kul att ni verkar glada över att kunna köpa "vidundret" igen. Själv kände jag mest för en facepalm, och ångrar att jag köpte dyngan en gång.

Blizzard North, du fattas mig!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av Fulci:

Perfekt, nu kan även Nintendo-ägare få uppleva Blizzards sämsta story i ett datorspel hittills.

men nu ska vi inte va såna.

Medlem

Det nya Skyrim?


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Seraium:

Det nya Skyrim?

Inget nytt. Donkey Kong portades till fler konsoler än Skyrim och D3 tillsammans i åratal efter originaldebuten i arkadhallarna. Och japp, det såldes till fullpris.

Medlem

Har själv spelat D3 remote på vitan och det är ett utmärkt handhållet spel.

Medlem

Har spelat mig trött på D3 så blir inget köp för min del. Åtminstone inte nu och till fullpris. Dags för ett D4 nu Blizzard!

Medlem
Skrivet av Divion:

Har spelat mig trött på D3 så blir inget köp för min del. Åtminstone inte nu och till fullpris. Dags för ett D4 nu Blizzard!

Känner lite samma själv, faktiskt förvånad över att dom portat det. Men blizzard har väl ekonomin, och tyckte väl det var ”värt” tiden att porta bara för att få ut ett spel och få lite närvaro på switchen antar jag.

1
Skriv svar