343 Industries: "Halo: Infinite är Halo 6"

Robot
343 Industries: "Halo: Infinite är Halo 6"

Om det inte var tydligt nog efter årets E3.

#343, #halo, #halo-infinite, #microsoft


Medlem

Efter fiaskot med MCC's launch och femmans urusla SP så är det väldigt få i min bekantskapskrets som bryr sig om Halo längre...

Medlem

1:an och 2:an va bra, sen dess har jag inte lirat resten förutom lite på Reach. Vilket är det bästa Halo enligt er?


signatur

"Do. Or do not. There is no try." - Yoda

Releasehästryttare

@DitroX: 2an, Kolla in grafiken! Snyggare än halo 6 (trailern)!

Destroyer of framsidan
Hedersgurka
Skrivet av DitroX:

1:an och 2:an va bra, sen dess har jag inte lirat resten förutom lite på Reach. Vilket är det bästa Halo enligt er?

1-3 är fantastiska enligt mig, svårt att välja en favorit. Reach var också det väldigt bra.

Fuck it, jag säger Halo 3! Så många timmar i Forge Mode.


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Medlem

Inte för att jag har emot uppföljare men nånstans måste man tycka att en ny IP vore bättre än nr: xx i en serie. Men det är klart, svårt att tjäna mer pengar på nytt. Finns väl ingen bättre reklam än en bra föregångare.

Medlem

@DitroX: Ettan kommer alltid att vara bäst enligt mig tack vare nostalgin. Jag kommer ihåg när man tog med sig en tjocktv och ett Xbox över till en polare och "lanade". Fy, så många timmar man lirade på banan Hang 'em high!

Medlem
Skrivet av DitroX:

1:an och 2:an va bra, sen dess har jag inte lirat resten förutom lite på Reach. Vilket är det bästa Halo enligt er?

Ettan, har spelat genom den så många gånger. Kommer antagligen göra det igen, gärna i splitscreen.

Medlem

Kommer alltid hålla Halo (1) högst. Halo 2 är seriens största besvikelse enligt mig (gällande kampanjen). Halo 3 är nog som helhet det bästa spelet, men även Reach hade sina höjdpunkter.

Inte spelat något sedan Halo 4, men är rätt pepp på Infinite, eftersom det släpps på pc.

Medlem

Kanske man skulle ta och kalla spelet för
"Halo 6: Infinite"
Istället för att få fansen att fundera, vad fan hände med sexan, ge oss sexan.
Vet att det kan se dåligt ut efter ett tag med siffror.
T.ex. Nästa år så släpps Call of Duty 36 *Påhittat nummer but you get the point*

Men dom kunde fortfarande ha varit med tydliga under presskonferensen liksom, istället för att vara så himla upptagna med att "Vinna" E3 med sin hög av spel som dom visade upp.
Kvalitet över Kvantitet skulle jag vilja säga att dom skulle köra med nästa år.


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Avstängd
Skrivet av Godofcheese:

Kanske man skulle ta och kalla spelet för
"Halo 6: Infinite"
Istället för att få fansen att fundera, vad fan hände med sexan, ge oss sexan.
Vet att det kan se dåligt ut efter ett tag med siffror.
T.ex. Nästa år så släpps Call of Duty 36 *Påhittat nummer but you get the point*

Men dom kunde fortfarande ha varit med tydliga under presskonferensen liksom, istället för att vara så himla upptagna med att "Vinna" E3 med sin hög av spel som dom visade upp.
Kvalitet över Kvantitet skulle jag vilja säga att dom skulle köra med nästa år.

This. Hur svårt ska det vara för utgivare att fatta egentligen?

Pansarknekt

Vi ska ha ett nytt halo varje år nu. $$$


signatur

Ooooh the drama!

Medlem
Skrivet av Devan:

@DitroX: 2an, Kolla in grafiken! Snyggare än halo 6 (trailern)!

https://www.youtube.com/watch?v=8F7OgOCzph4

Halo "6" visar spelmotorn och klippet som du länkar visar cutscenes från Halo 2 som inte alls är grafiken ingame.

Medlem
Skrivet av deftune:

Vi ska ha ett nytt halo varje år nu. $$$

Du kanske bör lära dig kalendern, Halo 5 kom 2015


signatur

AYY LMAO

Medlem

Halo 1 på PC var bra all annan Halos är ren barn smörja


signatur

hur tjattar man

Pansarknekt

@Haziza: Tiden är relativ.


signatur

Ooooh the drama!

Medlem

Dags att lämna denna serie bakom sig. Inget blev detsamma efter 343 tog över.

1
Skriv svar