Maktfullkomlighet 6 – se Gamescom-trailern för nästa Tropico

Robot
Maktfullkomlighet 6 – se Gamescom-trailern för nästa Tropico
Medlem

Har länge velat prova på ett Tropico, men inte kommit till skott. Vilket är bäst av dom fem första?

Medlem

@Leffe76: Svårt o säga, jag har spelat 3,4 och 5 och kan i skrivande stund inte ens lista skillnaderna mellan dom. That said så har jag uppskattat samtliga av dom Men spelenflyter ihop en del då det, enligt mig, inte är jättestor skillnad. Kör på 5an om det är prisvärt skulle jag säga.

Medlem

Tycker verkligen dom borde ha gjort så man kan rotera byggnaderna hur man vill, blir så fyrkantigt att alltid ha byggnader roterade på ett visst sätt.

Överlag så tycker jag Tropico känns lite mjölkande, ioförsig kan man inte ändra miljöerna så värst men... Nä jag vet inte.

Medlem
Skrivet av sajh:

@Leffe76: Svårt o säga, jag har spelat 3,4 och 5 och kan i skrivande stund inte ens lista skillnaderna mellan dom. That said så har jag uppskattat samtliga av dom Men spelenflyter ihop en del då det, enligt mig, inte är jättestor skillnad. Kör på 5an om det är prisvärt skulle jag säga.

Tack! Då ska jag kolla in det. 😀

Medlem

Tropico, spelet som inte utvecklats sedan 1993... dags att lägga ner nu eller faktiskt göra något bra av konceptet kanske. Såna spel kan bara existera för att några suits äger licensen och pumpar ut nya kopior år efter år med billig outsourcing, noll kärlek.

Medlem

Jag hoppas verkligen att Limbic Entertainment INTE fuckar upp detta Game som dom gjorde med Heroes 7 :/

Heroes 7 är TOTALT jävla trasigt!(Visade ju också hur mycket Ubisoft brydde sig om Heroes serien)


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

1
Skriv svar