Red Dead Redemption 2-tråden

Medlem
Red Dead Redemption 2-tråden

Det drar ihop sig till releasen (nåja nästan).

Tänkte vi kunde ha en egen rdr2 utöver nyhetstrådarna som kommer upp.
Kanske kan vi samla olika deals här om några dyker upp och självklart allt om spelet och eventuella problem när det väl släpps.

Har ni köpt än och vilken version? För egen del blir det att förköpa på psn store under veckan, standard varianten.


signatur

|Playstation 5|Metspö|

Releasehästryttare
Medlem

@Devan: o varför i hela friden skulle man inte göra det på ett spel som man väntat på sen man klarade av första? Ser bara fördelen med att ha allt färdig tankat tills man kommer hem ifrån jobbet med korv och öl och kan sätta sig i soffan 😋


signatur

|Playstation 5|Metspö|

Medlem

Köpte ultimate edition på psn, var billigast så och smidigt att ha det nedladdat när man kommer hem osv. Som tips så är standard är billigare att köpa på skiva än psn.


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

Tror ni det blir något undead nightmare då?😁


signatur

|Playstation 5|Metspö|

Medlem
Skrivet av N_micke:

" För egen del blir det att förköpa på psn store under veckan, standard varianten."

Att köpa detta spel digitalt är en hädelse. Köp det fysiskt. Ska jag göra i alla fall. Även om det kommer 1-2 dagar efter release.
Men Webhallen( där jag brukar köpa) är rätt bra på att leverera.


signatur

Den som vet vet.

Medlem
Skrivet av Earthscum:

Att köpa detta spel digitalt är en hädelse. Köp det fysiskt. Ska jag göra i alla fall. Även om det kommer 1-2 dagar efter release.
Men Webhallen( där jag brukar köpa) är rätt bra på att leverera.

Tror aldrig jag varit med om att Webhallen har bommat ett releasedatum för mig. Meeen det blir digitalt, vad ska jag med en skiva och fodral till? Kartan lär finnas online och smidigare att kolla på telefonen som ligger bredvid 😁 150 spänn dyrare förvisso, men vad gör det om 100 år..


signatur

|Playstation 5|Metspö|

Medlem

Digitalt, så att man kan spela vid unlock förstås :D... Jag har väntat i år och dagar för denna satans release, och vägrar missa den för att nån leverantör missar datumet.

Medlem

Sådär, köpt på psn.


signatur

|Playstation 5|Metspö|

Medlem

Jag tycker fortfarande det är lite oklart hur siktandet ska gå till. Det var det som gjorde störst intryck på mig i 1:an, som gjort att jag inte skaffat det fastän allt annat i spelet verkar skitkul. Nämligen att det känns som nån sorts automatisk railshooter i eldstriderna med ett så oerhört extremt auto-aim. Ska det vara så i 2:an också? Varför har internet inte verkat intresserat av den infon, är det ingen annan som tycker det är en faktor?

1
Skriv svar