Se första glimten av nästa Torchlight

Robot
Se första glimten av nästa Torchlight

Vad tror du om den nya inriktningen för serien?

#gamescom, #runic-games, #torchlight-frontiers


Medlem

De första två spelen vänder sig i graven.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem
Skrivet av smuts:

De första två spelen vänder sig i graven.

Varför då?
Tycker att detta påminner väldigt mycket om de tidigare så vet inte vad i denna videon du klagar på egentligen.

Medlem

Ok, jag måste säga att de första Torchlight-spelen var lite före sin tid gällande den grafiska stilen. Nu känns de som att det är en ganska bra tidpunkt. Kan faktiskt se att det fungerar även om fans av de gamla spelen kommer att bli besvikna. Förmodligen har de inte lagt ner så mycket pengar.

Medlem

@Phyrino: Alltid gillat Torchlight men detta tilltalade mig inte alls. Kan inte sätta fingret på det riktigt.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Ser ju gött ut!


signatur

- pixelfantast

Medlem

Ser helt ok ut, kommer definitivt skaffa det.

Medlem
Skrivet av Nyhet:

...nya inriktningen...

Eh... vad skulle vara nytt?
Det är väl mer av samma egentligen? (eller så var frågan bara clickbait)

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av dpanter:

Eh... vad skulle vara nytt?
Det är väl mer av samma egentligen? (eller så var frågan bara clickbait)

Många verkar tycka att serien går ett mer casual håll, så har svårt att se att det skulle vara klickbete.


signatur
Medlem
Skrivet av dpanter:

Eh... vad skulle vara nytt?
Det är väl mer av samma egentligen? (eller så var frågan bara clickbait)

Det här ska väl bli ett MMO om jag inte missminner mig.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Många verkar tycka att serien går ett mer casual håll, så har svårt att se att det skulle vara klickbete.

Skrivet av Castor.T:

Det här ska väl bli ett MMO om jag inte missminner mig.

Aha. Låt mig då påpeka att inga sådana detaljer framgick i varken artikel eller länkat videoklipp.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av dpanter:

Aha. Låt mig då påpeka att inga sådana detaljer framgick i varken artikel eller länkat videoklipp.

MMO-grejen måste jag ha missat, la man inte ner de planerna i samband med att man skrotade Runic-studion?


signatur
Medlem

Såg jävligt roligt ut, not. Men oftast brukar det ju vara så med dessa typer av gameplay-video.
Att kolla snabbt när någon spelar brukar ge så mycket mer fingervisning hur ett spel är än dessa videos. Så skall inte döma ut spelet helt utan får allt kolla närmare på det, men är ytterst tveksam i nuläget.

Medlem
Skrivet av dpanter:

Aha. Låt mig då påpeka att inga sådana detaljer framgick i varken artikel eller länkat videoklipp.

Nej det gjorde det inte, men jag har läst dylikt.

Torchlight


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

känner inte att det är korrekt att köra vidare med samma grafik. dom borde göra det bättre


signatur

//monster

1
Skriv svar