Nya screens från Cyberpunk 2077

Robot
Nya screens från Cyberpunk 2077

Det kom något från Gamescom trots allt!


Medlem

Dessvärre så börjar mitt intresse för detta svalna för att de visar inte gameplay eller nått egentligen alls, dock hypar de varje event nå så förbannat...


signatur

I got an offer you cant refuse!

Frilansare
Skrivet av Freywiind:

Dessvärre så börjar mitt intresse för detta svalna för att de visar inte gameplay eller nått egentligen alls, dock hypar de varje event nå så förbannat...

Kanske är sunt! Låt det svalna, så svallar det över extra mycket när något konkret faktiskt händer.
Sen förstår jag att de inte vill upprepa debaclet med Witcher 3, när de visade långt gameplay alldeles för tidigt, och sedan inte kunde leverera samma kvalitet i slutgiltiga produkten.

Medlem

nja det var lite snålt, 3 bilder thats it ? ser heller inte iof vitsen med gameplay nu om spelet är 2-3 år bort om inte mer... bättre dom jobbar i det tysta istället för att bygga upp hype som sen inte lever upp..

Gnällkuk
Skrivet av Freywiind:

Dessvärre så börjar mitt intresse för detta svalna för att de visar inte gameplay eller nått egentligen alls, dock hypar de varje event nå så förbannat...

Med tanke på att spelet är så pass långt bort från release är det nog bara positivt :>


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Freywiind:

Dessvärre så börjar mitt intresse för detta svalna för att de visar inte gameplay eller nått egentligen alls, dock hypar de varje event nå så förbannat...

Rätt korkat att visa gameplay från ett spel vars release ligger (alldeles för) långt borta...

Testpilot

Dom har ju redan visat gameplay men för ett fåtal. Men knappast oväntat att det inte blev något särskilt nu.

Medlem

Låt dom ta den tid dom behöver. Jag är helt övertygad om att dom kommer höja ribban på hur man får en stad att kännas levande.

Medlem

Subtil hyllning?


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Ahh, Niko! Niko Bellic! Let's go bowlin!

Ambassadör
Xbox

Har lagt min hype för det här i en låda nu... Det är alldeles för långt till release. Vad blir det, 8-10 år efter utannonsering så släpps det? Meh


signatur

Jump in.

Inaktiv

Många pistoler.

Medlem

En sak kan man säga iaf, det är galet vackert!


signatur

Nämen!

Medlem

Barnsligt peppad på detta. Ska erkänna att E3 trailern inte imponerade på mig, inte för att det är något fel med den men jag hade förväntat mig att få se mer av spelet (något alls av spelet!) men peppen vägrar lämna kroppen.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Cypberpunkdesign är ingen favorit allmänhet men spelet kommer bli bra, det vet man.

Medlem

Är ni helt hundra på att det är Cyberpunk och inte character customization i nya Battlefield V.......

1
Skriv svar