Tyckte du Until Dawn-skaparnas nya såg lovande ut? Nio minuter gameplay!

Robot
Tyckte du Until Dawn-skaparnas nya såg lovande ut? Nio minuter gameplay!

The Man of Medan blir ingen söndagspromenad.

#gamescom, #the-man-of-medan, #until-dawn


Medlem

Jag är redan såld! Så jag sparar mig till släppet istället.

KoP
Medlem

Känns som jag sett detta förut ett par gånger. Jo, filmerna Death ship och Ghost ship. :/

Skrivet av KoP:

Känns som jag sett detta förut ett par gånger. Jo, filmerna Death ship och Ghost ship. :/

Precis, men det skulle nog vara kul att spela ändå tror jag.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av KoP:

Känns som jag sett detta förut ett par gånger. Jo, filmerna Death ship och Ghost ship. :/

Dock är de filmerna rätt mycket skräp, så förhoppningsvis kanske detta spel gör onda skepp en tjänst. Until Dawn var inte heller så originellt, men funkade ändå.

Medlem

@KoP: Ghost ship är ju dock en bra film

KoP
Medlem
Skrivet av Fr0gg0.:

Dock är de filmerna rätt mycket skräp, så förhoppningsvis kanske detta spel gör onda skepp en tjänst. Until Dawn var inte heller så originellt, men funkade ändå.

WW2 zombies på ett gammalt krigsfartyg skulle också kunna bli en rätt dassig film. Jag har dock inget emot dassiga filmer, utan några av mina favoritfilmer är faktiskt kalkon-rullar.

Medlem

Trist om det är zombies, inte helt tydligt än så håller tummarna för en spökhistoria.

FM-guru
F.d. Sisyr

för lite Peter Stormare/10.

Medlem

Interaktiv film med zombies och QTE? Blä.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem
Skrivet av Sisyr:

för lite Peter Stormare/10.

Du glömde slänga in IGN i meningen ovan.


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

1
Skriv svar