Varsågod, årets Gamescom-trailers på ett fat!

Robot
Varsågod, årets Gamescom-trailers på ett fat!

De filmade höjdpunkterna från årets tyska spelfest.

#film, #fz, #gameplay, #gamescom, #gamescom-2018, #trailers


Releasehästryttare
Redaktör

@Devan: tack! Tillagda.


signatur
Medlem

Call of Cthulhu, yummy.

ELF
Medlem

Starlink såg intressant ut. Men ingen pc release verkar det som


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Skribent

Skumt! Jag ser bara Bannerlord.


signatur

I am the black wizards.

CTI
Medlem
Skrivet av Dreijer:

The Sinking City ser oxå Yummy ut.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=zEy2rUEC1gM


signatur

The Toys: PC I7 4930K@4,5Ghz - 32Gb - Strix RTX 3080, Ps5, Ps4 + SSD, Ps3, Ps2, Ps1 Mini, Xbox 360, Nintendo Famicon NES, Amiga 500 Mini

Avstängd

Någon info/video från ps4 versionen av dayz? Utvecklarna sade tidigare det skulle visas upp på gamescom


signatur

MPMG - MultiPlatform MasterGamer

Medlem

Assasin's Creed Oddysey kan bli mitt första spel i serien. Jag menar, det utspelar sig i antikens Grekland. Omöjligt att inte tända till på det då. Om jag kisar kanske det rent av ser ut som antikens Rom!

Har dock en fråga gällande spelserien. I trailern mumlas det nämligen som hjältar. Spelar man verkligen en hjälte? Lönnmördar-hjälte? Eller kan man agera lite shady? (Föredrar helt klart det senare i ett spel med ordet lönnmördare i titeln!)


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem
Skrivet av Nomman:

Assasin's Creed Oddysey kan bli mitt första spel i serien. Jag menar, det utspelar sig i antikens Grekland. Omöjligt att inte tända till på det då. Om jag kisar kanske det rent av ser ut som antikens Rom!

Har dock en fråga gällande spelserien. I trailern mumlas det nämligen som hjältar. Spelar man verkligen en hjälte? Lönnmördar-hjälte? Eller kan man agera lite shady? (Föredrar helt klart det senare i ett spel med ordet lönnmördare i titeln!)

Jag skulle nog säga att det utspelar sig i filmen 300 mer än i antikens Grekland

Medlem
Skrivet av lyrael:

Jag skulle nog säga att det utspelar sig i filmen 300 mer än i antikens Grekland

Helt OT, men Jag blev fullständigt knäckt av 300. Såg den med en polare som hävdade historisk korrekthet. Han ljög 😥

Med det sagt kan nog ett spel vara bra likförbenat. Jag menar, så länge det finns plymer på hjälmarna är jag game.


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem

@Nomman:

Jag håller helt och hållet med

1
Skriv svar