Ännu mer gameplay från Rage 2 – två delar av demofiesta

Robot
Ännu mer gameplay från Rage 2 – två delar av demofiesta

Om Doom och Borderlands hade ett barn.

#rage-2, #nyhetstips


Medlem

Ser helt okej ut.

Medlem
Skrivet av Fiddi:

Ser helt okej ut.

Knappt men inte mer. Väcker inget direkt vill ha begär hos mig iaf.

Medlem

Jag tycker att det mer påminner om Bulletstorm.


signatur

autograph

Bulletstorm är ju sjukt underskattat!

Avstängd
Skrivet av Captain_Dracula:

Bulletstorm är ju sjukt underskattat!

Nej, det är det inte.

Medlem

det är så roligt att alla vill ha ett mad max 2 från avalanche studios, men jag antar att warner bros har patent på det ip´t. jävligt synd.
dom släpper istället sådana här mediokra spel.
jaja får väl nöja mig med detta så länge.

Medlem

På vilket sätt är det likt doom och borderlands?

Medlem

Spelet är i alpha, så mycket kan hända till slutprodukten


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Ser riktigt maffigt ut tycker jag. Hoppas det släpps på Steam och inte blir Bethesda.net exklusiv. Blir ett köp till Steam i så fall.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Tycker det ser ganska repetitivt ut tyvärr. Skjuta, sprinta snabbt, boomerang och overdrive. Repeat. Hoppas det finns många olika förmågor att utveckla.
Bulletstorm är för övrigt ett kanonspel japp!

1
Skriv svar