Aliens-rollspelet nedlagt

Robot
Inaktiv
Aliens-rollspelet nedlagt

Tråkigt. Men jag skulle väldigt gärna vilja ha en anledning...

Medlem

Brist på cash, kanske?


signatur

XBL: facingdeath88 - Gears of War 3 & Battlefield 3

Medlem

Verkar som att det insåg att de inte kunde göra spelet som de tänkt och att det var bättre att starta på nytt istället, dessutom har vi ju redan 2 andra Alien-spel att se framemot


signatur
Medlem

Hmm.... " Hel allihopa "? Jag fattar inte !?

Medlem

2 shooters och 1 nedlagt RPG.
Väldig, väldigt sorgligt.

Inaktiv

GAME OVER MAN, GAME OVER!


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Inaktiv

Denna ekonomi mördar alla.

Här om dagen lyssnade jag på Obsidians Lead Game Designer (Chris Avellone) och han nämnde att han har arbetat på en massa spel som blivit nerlagda. När de väl släpps brukar han få en massa berömmelser på hans avdelning (design). Typ 10 av hans 15 spel har lagts ner. Ganska roligt faktiskt, ännu ett spel som han arbetade på (förmodligen) som försvinner


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem
Skrivet av Kotou:

Hmm.... " Hel allihopa "? Jag fattar inte !?

Felstavning på "Hej"....


signatur

Mirrors are more fun than television

Medlem
Skrivet av GRiZZLYFiRE:

GAME OVER MAN, GAME OVER!

Medlem
Skrivet av GRiZZLYFiRE:

GAME OVER MAN, GAME OVER!

Haha, Bill Paxton är kung!

Medlem

vafan.. innerst inne visste jag att detta projekt skulle läggas ner, det är ju inte direkt första gången

ni som minns och kanske hade tur att till och med pröva så fanns det ju ett Alien MMOFPS för ett väldans bra många år sedan och tyvär lades det ner också

hade sett fram emot ett Rollspel inom Alien världen, tro det eller ej men jag tror ialf det hade blivit en stor hit specielt obsidian som gjort en del bra rollspel

Inaktiv

de va synd.


signatur

ToMZoN

Medlem

Bara colonial marines som verkar lovande då .. hoppas inte det läggs ner igen

Medlem

äh väl lika bra,, ge oss nu colonial marines.

Medlem

Nu blir alla tyskar ledsna dom är ju besatta av "älgar"

Medlem

va synd D:


signatur

OMGWTFBBQHAXXXXXXXXX

Medlem

Hoppas verkligen inte historien upprepar sig. Kommer ni ihåg när Black Isle lade ned Torn? Det var väl nånstans där det började gå utför rent ekonomiskt för det företaget..


signatur

Man verdirbt einen Jüngling am sichersten, wenn man ihn anleitet, den Gleichdenkenden höher zu achten, als den Andersdenkenden

Det är nerladdningen NEEERLADDNINGEN SÄGER JAG REPENT OR ROT IN YOUR OWN MAN MADE MISSERY


signatur

I'm mad as hell and i can't take it anymore

Medlem

naahhh jaja vi får väl nöja oss med Colonial Marines och AVP3


signatur

Milk for the Khorne Flakes! Let the breakfast table drown in it!

Inaktiv
Skrivet av Stargate_NÖRDen:

naahhh jaja vi får väl nöja oss med Colonial Marines och AVP3

Well why don't you put them in charge!?

Tror inte att Aliens skulle ha gjort sig så bra som rollspel, ändå. A Facehugger appears! Hudson says: "GAME OVER, MAN, GAME OVER!"

1
Skriv svar