Äntligen! Här är 48 minuter gameplay från Witcher-gängets senaste gamechanger: Cyberpunk 2077!
Jag vill se min karaktär... Inte såld på first person.
Third person funkar bra i gta eller banjoo kazooie,
Immersion, cyberpunk och rollspelande KRÄVER first person. Och gärna släckta lampor, stor skärm och ett headset värt namnet
Avvaktar tills det kommer upp på YT eftersom jag missade starten :> Rätta mig om jag har fel, men E3 och Gamescom-demot var inte samma build som jag förstod det?
..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - i7 8700k (delid) @ 5Ghz - ASUS Prime Z370-A - 16GB G.Skill Trident Z DDR4 CL14 3000Mhz - Corsair AX860i - EVGA RTX 3080 FTW3 Ultra - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB - Steelseries Arctic 5 - Corsair 750D - Custom water loop
Är det här vad reportrarna och youtubarna fick se under E3 bakom stängda dörrar?
Ja.
Avvaktar tills det kommer upp på YT eftersom jag missade starten :> Rätta mig om jag har fel, men E3 och Gamescom-demot var inte samma build som jag förstod det?
Inte exakt samma build, men inga större skillnader.
Bara jag som tycker att det ser väldigt platt ut? Är det twitch-streamen som förstör?
Hmm. Jag hade samma problem. Kollade du också på en plattskärm och inte i VR?
Jag vill se min karaktär... Inte såld på first person.
De har sagt att så ska vara fallet i mellansekvenser, men inte sett det hittills i streamen (dock ej sett hela pga plitar)
Bara jag som tycker att det ser väldigt platt ut? Är det twitch-streamen som förstör?
Ja...blir inte blåst av stolen direkt. Men då tittar jag på fuldator, får se hur det ser ut på 4K HDR sedan om det läggs upp någonstans.
Skulle man inte få se sin karaktär i konversationer? När ser man den? I en startmeny?
Jump in.
Ja...blir inte blåst av stolen direkt. Men då tittar jag på fuldator, får se hur det ser ut på 4K HDR sedan om det läggs upp någonstans.
Skulle man inte få se sin karaktär i konversationer? När ser man den? I en startmeny?
De har sagt att man ser sin karaktär i mellansekvenser, men det här gameplayet visar inget sådan. En besvikelse, eller medvetet då karaktärsskapandet inte är fult implementerat.
Jag var inte hypad, men blev verkligen det nu. Det finns så otroligt mycket små detaljer och system där bakom som verkligen lockar!
Detta är ju pre-alpha, så saker lär förbättras också, speciellt med utseende. Men damn, gatorna fyllda med NPC´s och deataljer i butikerna! Jag gillade gunplay med, och ändå är jag dödstrött på FPS idagsläget.
Nej, jag ser verkligen fram emot det nu. Gått ifrån att vara tveksam till hypad.
Nämen!
Jättekonstigt att de inte drar upp en fullupplöst version på Youtube direkt.
Dom ville inte att folk skall skippa i videon direkt. Vilket man hade gjort också.
Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.