God of War bjuder på intressant spelarstatistik
Härligt man är en av de som har platinum på detta eminenta spel!
Och bidragit med många dödsfall med haha. Top Dawg Valkyrian var f-n inte att leka med haha
Härlig. Samma här👍🏻
Har inte dött en enda gång än i God of War kan vara för jag aldrig spelat något av dom men ändå
Om något borde du ju dö mer om man inte spelat den typen av spel eller?
Antar han menar att han inte har spelat God of War alls? x)
@uberpwnage2.0: Nä, det är ju svårt att dö i ett spel man inte spelat
I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg
Antar han menar att han inte har spelat God of War alls? x)
Givetvis.. Bara jag som är dum.
Fortfarande inte klarat den där sista valkyrian trots att jag tom gått ner till easy... Måste skaffa den där topprustningen i mist realmen.
Smygtips, Block och Axe Throw är guld i fighten
OT:
Jag gillade spelet så mycket att jag skaffade platinum-trophy, inte vanligt att jag 100%ar spel längre så, hatten av för ett toppenspel!
Nämen!
Fantastiskt spel. Jag tycker platinumen var vettigt utformad, bemästrade man spelet och la ner lite tid var det fullt möjligt med ändå en skaplig utmaning.
Älskar spel som har en utmanande platinum utan att för den delen kräva mindless grind till level 450 för att equippa en armor och kunna få ett achivement..
Får gärna vara saker som att klara spelen på svåraste, speedruns, klara utan att spara osv vilket tar tid att bemästra men är värt det. Ogillar starkt mindless trophies of grind.
Vad är det intressanta med sån här statistik, oavset vilket spel det rör? Går ju att hitta på och plocka ut hur mycket godtyckligt värdelös statistik som helst ur vilket spel som helst utan att det betyder nånting.
Det är väl mest kuriosa. Statistiken i sig har inget speciellt värde, men det finns många(inklusive mig) som tycker det är kul.
I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg
Det är väl mest kuriosa. Statistiken i sig har inget speciellt värde, men det finns många(inklusive mig) som tycker det är kul.
Det besvarar ju inte min fråga. Rubriken säger att statistiken är intressant, och jag undrar var man hittar det intressanta.
@PrinceToadstool: Var det intressanta ligger är högst individuellt, att du inte tycker det är helt och hållet upp till dig. Det finns ingen objektiv sanning bakom vad som är intressant eller inte.
@PrinceToadstool: Var det intressanta ligger är högst individuellt, att du inte tycker det är helt och hållet upp till dig. Det finns ingen objektiv sanning bakom vad som är intressant eller inte.
Har inte påstått nåt annat.
Den som finner det intressant bör ju kunna förklara varför den tycker det, därav min fråga.
Har inte påstått nåt annat.
Den som finner det intressant bör ju kunna förklara varför den tycker det, därav min fråga.
Varför det? Artikelförfattaren tycker det är intressant och gissar att andra delar den uppfattningen. Det räcker gott och väl.