God of War bjuder på intressant spelarstatistik

Robot
God of War bjuder på intressant spelarstatistik

690,267,490 Kratos har fått sätta livet till.

#god-of-war, #santa-monica


Medlem

Jag har bidragit!


signatur

|Playstation 5|Metspö|

Medlem

Härligt man är en av de som har platinum på detta eminenta spel!
Och bidragit med många dödsfall med haha. Top Dawg Valkyrian var f-n inte att leka med haha


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Har säkert nästan halva kvar och är väldigt glad för det!

Medlem
Skrivet av SunShine:

Härligt man är en av de som har platinum på detta eminenta spel!
Och bidragit med många dödsfall med haha. Top Dawg Valkyrian var f-n inte att leka med haha

Härlig. Samma här👍🏻

Medlem

Fortfarande inte klarat den där sista valkyrian trots att jag tom gått ner till easy... Måste skaffa den där topprustningen i mist realmen.

Inaktiv

Har inte dött en enda gång än i God of War kan vara för jag aldrig spelat något av dom men ändå

Moderator | Testpilot
Skrivet av anon_119148:

Har inte dött en enda gång än i God of War kan vara för jag aldrig spelat något av dom men ändå

Om något borde du ju dö mer om man inte spelat den typen av spel eller?


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Om något borde du ju dö mer om man inte spelat den typen av spel eller?

Antar han menar att han inte har spelat God of War alls? x)

Medlem

@uberpwnage2.0: Nä, det är ju svårt att dö i ett spel man inte spelat


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Inaktiv

Platium.
Bidragit med lite statistik iallafall.
Kommer inte ihåg vilken rustning man hade i slutet, stängde av ganska direkt efter man dödat sista Valkyrian.

Moderator | Testpilot
Skrivet av uberpwnage2.0:

Om något borde du ju dö mer om man inte spelat den typen av spel eller?

Skrivet av metro swe:

Antar han menar att han inte har spelat God of War alls? x)

Givetvis.. Bara jag som är dum.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av powerbuoy:

Fortfarande inte klarat den där sista valkyrian trots att jag tom gått ner till easy... Måste skaffa den där topprustningen i mist realmen.

Smygtips, Block och Axe Throw är guld i fighten

OT:
Jag gillade spelet så mycket att jag skaffade platinum-trophy, inte vanligt att jag 100%ar spel längre så, hatten av för ett toppenspel!


signatur

Nämen!

Medlem

Det där sista aset var fruktansvärt frustrerande. Har nog aldrig dött så många gånger på en boss tidigare.
Dock lite billig design, bryter auto-lock och spammar spells med minimal responstid om man inte vill smaka grus.

Medlem

Fantastiskt spel. Jag tycker platinumen var vettigt utformad, bemästrade man spelet och la ner lite tid var det fullt möjligt med ändå en skaplig utmaning.

Älskar spel som har en utmanande platinum utan att för den delen kräva mindless grind till level 450 för att equippa en armor och kunna få ett achivement..

Får gärna vara saker som att klara spelen på svåraste, speedruns, klara utan att spara osv vilket tar tid att bemästra men är värt det. Ogillar starkt mindless trophies of grind.

Medlem

Spelar om för tredje gången och nu med NG+.

Fan vilket fantastiskt spel.

Får se om det blir mitt första platinum någonsin

Avstängd

Vad är det intressanta med sån här statistik, oavset vilket spel det rör? Går ju att hitta på och plocka ut hur mycket godtyckligt värdelös statistik som helst ur vilket spel som helst utan att det betyder nånting.

Medlem
Skrivet av PrinceToadstool:

Vad är det intressanta med sån här statistik, oavset vilket spel det rör? Går ju att hitta på och plocka ut hur mycket godtyckligt värdelös statistik som helst ur vilket spel som helst utan att det betyder nånting.

Det är väl mest kuriosa. Statistiken i sig har inget speciellt värde, men det finns många(inklusive mig) som tycker det är kul.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Avstängd
Skrivet av Priapsi:

Det är väl mest kuriosa. Statistiken i sig har inget speciellt värde, men det finns många(inklusive mig) som tycker det är kul.

Det besvarar ju inte min fråga. Rubriken säger att statistiken är intressant, och jag undrar var man hittar det intressanta.

Medlem

@PrinceToadstool: Var det intressanta ligger är högst individuellt, att du inte tycker det är helt och hållet upp till dig. Det finns ingen objektiv sanning bakom vad som är intressant eller inte.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Avstängd
Skrivet av Priapsi:

@PrinceToadstool: Var det intressanta ligger är högst individuellt, att du inte tycker det är helt och hållet upp till dig. Det finns ingen objektiv sanning bakom vad som är intressant eller inte.

Har inte påstått nåt annat.
Den som finner det intressant bör ju kunna förklara varför den tycker det, därav min fråga.

Medlem
Skrivet av PrinceToadstool:

Har inte påstått nåt annat.
Den som finner det intressant bör ju kunna förklara varför den tycker det, därav min fråga.

Varför det? Artikelförfattaren tycker det är intressant och gissar att andra delar den uppfattningen. Det räcker gott och väl.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

1
Skriv svar