Hysteria Hospital-trailer i filmarkivet

Robot
Inaktiv
Hysteria Hospital-trailer i filmarkivet

åhhhhhhhhhh hoppas detta blir bra!!!!!!!

Medlem

Det här ser nästan exakt ut som Hospital Hustle och det var verkligen långt ifrån något Theme Hospital. Närmaste Theme Hospital jag kommit över är Hospital Tycoon som släpptes 2007.

Hospital Hustle - Finns en liten film om man vill jämnföra
http://www.bigfishgames.com/download-games/4349/hospital-hust...

Medlem

Håller fullständigt med föregående talare.

Men vill också tillägga att jag känner mig rätt säker på att inget spel kommer lyckas toppa Theme Hospital.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Är det bara jag som stör sig OTROLIGT på den där tjejen som håller på och fixar håret hela tiden när hon spelar?


signatur

What else could I say?
Everyone is gay.

Medlem
Skrivet av Sc00pZ:

Är det bara jag som stör sig OTROLIGT på den där tjejen som håller på och fixar håret hela tiden när hon spelar?

Va?! Gör inte du det när du spelar tv-spel?


signatur
Medlem

själv kör man med platttång när jag spelar.

Medlem

Inget kommer någonsin toppa Theme Hospital. någonsin!

Medlem

Då kanske man äntligen får se nån göra en uppföljare till theme park world? (förhoppningsvis utan den galet irriterande myran (eller vad fan han än nu var)).

Medlem

Ge oss Dungeon Keeper istället.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Ge oss Dungeon Keeper istället.

Det borde väll Overlord täcka, förvisso inte ett RTS, men samma humor.

Medlem

Får man inte väldigt ont i armen av att använda wiimoten som mus en längre stund? Det är ju, enligt mig iaf, nog störande att bara navigera menyerna.

Så om man ska spela länge slutar det väl med att man sitter i soffan el. dyl. och håller kontrollern på ett mer bekvämt (men kanske mindre rumsrent? ) sätt...

1
Skriv svar