Hands-on – Assassin's Creed Odyssey
Ännu ett steg mot rollspel. Vi har spelat första åtta timmarna.
#assassins-creed, #assassins-creed-odyssey, #ubisoft, #ubisoft-quebec
@conthox: Tror inte vi får chans att göra det innan release, men ska absolut ha det i åtanke.
Tack. Det behöver inte vara innan release, jag har gott om spel att spela medan jag väntar.
Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.
We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.
Tack. Det behöver inte vara innan release, jag har gott om spel att spela medan jag väntar.
Story of all our lives!
En Bamseponny av folket
Detta är något jag längtar till. Det är ett säkert kort för egen del då jag dyrkade AC: Origins. Däremot blir det skumt att inte få använda en sköld i fighterna vilket fungerade riktigt bra i föregångaren. Det är synd, men UBI levererar säkert ändå.
((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))
==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ ||