INTRESSEKOLL - LAN i Kristianstad!

Medlem
INTRESSEKOLL - LAN i Kristianstad!

INTRESSEKOLL - LAN I KRISTIANSTAD!

Vi är två spelfantaster som ofta arrangerar LAN tillsammans med många vänner.
Nu har vi tänkt en hel del och funderat på att arrangera ett stort LAN för allmänheten.
Vi vill hyra en måttlig lokal som kan ha rätt många personer, samt plats för 500+ sittplatser, scen, kiosk/mat och sovsal.
Detta kan arrangeras då vi redan har kollat in ett ställe men vad vi vill veta är hur många som är intresserade.
Vad vi tänker oss att ha på plats:
- Sittplatser för folk som ska spela
- Scen med tävlingar
- Plats för streamers
- Plats för turneringar (Förmodligen uppe på scen)
- Kiosk
- Sovsal
- Andra förslag

Lär även finnas priser såsom gaming gear, eventuellt delar osv.
Vi tänker oss även belysning med olika färger för att ställa till stämningen lite extra och även spela musik!

Kommentera förslag, vad ni tycker och vad som skulle kunna få er att komma! Berätta även om ni hade kommit!

Medlem

Bor cirka timmen bort från Kristianstad och skulle för rätt pris och med tillräckligt med folk ev. kunnat tänka mig komma på ett sådant LAN Man saknar de två stora LANen som fanns kring här.

Medlem
Lan I Kristianstad
Skrivet av xScaryKidx:

Bor cirka timmen bort från Kristianstad och skulle för rätt pris och med tillräckligt med folk ev. kunnat tänka mig komma på ett sådant LAN Man saknar de två stora LANen som fanns kring här.

Hallojs.
Jag är en av personerna bakom I-Lan, som var det "största" till antalet personer i Kristianstad.
PCG är ju det andra stora lanet som körde mycket i Kristianstad.
Är absolut sugen på ett schysst Lan med lite feeling.

Tror många av oss gamla rävar från PCG / I-LAN hade kommit dit å chillat en stund.

Vilka lokaler har ni kollat upp ?
Hur många i crew kommer ni vara.
Har ni nätprylar till hela eventet, det krävs en del för att dra runt 500 pers ..
Tro mig, jag vet

Det gäller att ni får upp en sida med info som folk kan kolla .
å vi kan säkert, om det verkar seriöst . låna lite Email Adds till gamla PCG besökare så ni får ut infon till intresserade Gamers.

Medlem

Det verkar ju inte ens finnas intresse från er sida.
Har väntat på svar.

Har ni redan lagt ner ?

1
Skriv svar