Bethesda vill hålla det kommande Fallout 76 vid liv "i all evighet"

Medlem

Please, kan inte någon rädda Fallout från Bethesda?

Medlem

känns som om det krävs en omfattande design för att hålla kvar folk länge. Spelade själv destiny 2 i några månader innan jag tröttna. Samma med wow. Enda som hållt mig länge är neocron och star tek online. Förstnämnda för sina gigantiska pvp battles o crafting. Andra för player generated missions, många skräp men även många bra roliga/tragiska/fast grind - missions.

Neocron gick i graven pga dålig management och en motor som vart för stelbent.
St online finns idag men väldigt få lirare i jämförelse med de andra stora jättarna i mmorpg.

Så jag är hoppfull men pessimistisk då statistiken talar emot f76 om man radar upp vad som lovas ska finnas i spelet.

Medlem

Är försiktigt possitiv till detta spel. Har spenderat huntratals timmar i Fallout 4 utan att tröttna så att göra samma sak tillsammans med en kompis vore trevligt.


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem

Skit. Hoppas inte Cyberpunk 2077 hoppar på multiplayer skiten.

Medlem

Detta är det första moderna Fallout spel som jag inte har förbokat. Att det inte släpps på Steam är en orsak men även att jag inte får samma hype känsla som de andra. Om det får bra betyg senare så kommer jag säkerligen köpa det.

Medlem

jag tror att det kommer att både bli dött ganska sent men kommer att väldigt populärt en stunt och sen bara gå ner tills det dör som alla andra spel. (typ) (har fallout 4 och jag blev besviken )

Avstängd
Skrivet av Gustav Höglund:

Deras schema är dock väldigt fullt framöver. Starfield blir ett singleplayer RPG. Efter det kommer TES VI.

TES VI hade redan varit här för länge sedan om det inte hade varit för TESO. Tycka vad man vill om TESO (det är bättre nu än den katastrof det var vid release) men finns väl ingen som inte hellre tar ett riktigt TES, dvs ett bra som TESV?

Hoppas också på flopp, framförallt pga Steam-dissen.

Medlem
12
Skriv svar