DOOM Eternal ska uppmuntra spelare att vara ännu mer aggressiva

Robot
DOOM Eternal ska uppmuntra spelare att vara ännu mer aggressiva

Med större arsenal följer starkare demoner.

#bethesda, #doom-eternal


Medlem
Medlem

Ser fram emot det. Älskade Doom 2016.

Medlem

Alltså detta spel xD

Medlem

Hoppas iD Soft styr fram en bättre story denna gång dock. Har ännu inte klarat föregångaren från 2016.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Moderator | Testpilot
Skrivet av CARTMAN:

Hoppas iD Soft styr fram en bättre story denna gång dock. Har ännu inte klarat föregångaren från 2016.

Det är väl inte många som spelar i genom Doom för dess story dock? Det känns ju lite fel.

Doom, och id Software är ju kända för sitt tighta gunplay och det får du ju här i mängder. Behöves verkligen ingen vettig story för att spelet ska vara bra.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Hoppas personligen på att det inte läggs mycket tid på storyn. Känns som att det medföljer cutscenes eller massa annat som inte passar in i ett DOOM spel. Gameplay ska ligga i fokus.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Jag litar på dem. Alla sa ju att Glory Kills kändes ganska meh på förhand men det visade sig fungera ganska bra.

Medlem

Doom 2016 var kul, men alldeles för lätt. Cyber-spider-brain-demon-whatever var ju den enda som krävde fokus, och det på svåraste.

Medlem
Skrivet av izayoi:

Doom 2016 var kul, men alldeles för lätt. Cyber-spider-brain-demon-whatever var ju den enda som krävde fokus, och det på svåraste.

Knappt så den krävde fokus.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Det är väl inte många som spelar i genom Doom för dess story dock? Det känns ju lite fel.

Doom, och id Software är ju kända för sitt tighta gunplay och det får du ju här i mängder. Behöves verkligen ingen vettig story för att spelet ska vara bra.

Jag är en av de färre som tycker Doom 3 är deras bästa del i serien med lite lugnare tempo och mer skräck o story.
Däremot var det mycket bra gunplay i det senaste Doom från 2016. Hade dock hellre tagit en fortsättning på Doom 3 känslan.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Moderator | Testpilot
Skrivet av CARTMAN:

Jag är en av de färre som tycker Doom 3 är deras bästa del i serien med lite lugnare tempo och mer skräck o story.
Däremot var det mycket bra gunplay i det senaste Doom från 2016. Hade dock hellre tagit en fortsättning på Doom 3 känslan.

Visst det kan jag köpa. Vi tycker ju alla om olika saker så inget konstigt med det


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Don't tell me what to do.


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Releasehästryttare

Håller på och lirar brutal doom just nu

Medlem

DOOM 2016 var lätt en av de bättre fps som släppts på senare tid. Men jag störde mig rätt mycket på checkpoints och progression-systemet. Resten var bra. Jag tror att de kan lyckas bättre med Eternal.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Skrivet av izayoi:

Doom 2016 var kul, men alldeles för lätt. Cyber-spider-brain-demon-whatever var ju den enda som krävde fokus, och det på svåraste.

Lätt visst, men också perfekt om man bara behöver få skjuta av sig lite

1
Skriv svar