Du kommer aldrig att se på Toad på samma sätt igen

Skägg.
10 Chambers
Du kommer aldrig att se på Toad på samma sätt igen

“I lay there, annoyed that I was getting fucked by a guy with Yeti pubes and a dick like the mushroom character in Mario Kart...

Porrskådisen som Trump betalade för att hålla tyst om deras intima stund, och som istället skrivit en bok om det, jämför USA:s presidents privata delar med Toad i en intervju med The Guadian. Försök att se på den karaktären på samma sätt igen...


signatur
Skägg.
10 Chambers

signatur
Skägg.
10 Chambers

signatur
Medlem

Hur kul har du, Calle, på skala 1-5?

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Bennii:

Hur kul har du, Calle, på skala 1-5?

Sex!


signatur
Avstängd

"Du kommer aldrig att se på Toad på samma sätt igen"

Vems fel är det, ditt eller porsjärnans?

Medlem
Medlem

Funderar lite på om det kanske inte är Goombas hon snackar om...

Ambassadör
The Elder Scrolls Online

haha.... omg... xD


signatur

Admin för SpelClockers

Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Ord är mer än tre bokstäver...

Medlem

Ytterligare ett lågvattenmärke...som många andra sidor har även ni blivit allt mer bleka, detta inlägg får mig nu att sluta läsa er och lyssna på er, synd!
Tips för framtiden, sluta blanda in politik och håll er till spelvärlden!

Medlem

Så nu vet vi hur FZ tänker.


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

triggade trumpeter på ingång

Medlem

Heh. Säger inget annat än Rule 34.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Releasehästryttare
Medlem
Medlem
Skrivet av lt_jansson:

Ytterligare ett lågvattenmärke...som många andra sidor har även ni blivit allt mer bleka, detta inlägg får mig nu att sluta läsa er och lyssna på er, synd!
Tips för framtiden, sluta blanda in politik och håll er till spelvärlden!

Snyft snyft.


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem

@lt_jansson: Synd för dig att du inte kan ta satir.

Medlem
Skrivet av lt_jansson:

Ytterligare ett lågvattenmärke...som många andra sidor har även ni blivit allt mer bleka, detta inlägg får mig nu att sluta läsa er och lyssna på er, synd!
Tips för framtiden, sluta blanda in politik och håll er till spelvärlden!

Alla politiker får tåla satir. Speciellt om man ligger med porrstjärnor och tar kvinnor på fittan utan förvarning, som gift man dessutom.

Medlem

Stackars Toad förtjänar inte det här, han är snäll, gullig, lojal, omtyckt och en klippa i sitt samhälle. Raka motsatsen till Trump, faktiskt.

...meeen jag kunde inte hålla mig!

Skrivet av lt_jansson:

Ytterligare ett lågvattenmärke...som många andra sidor har även ni blivit allt mer bleka, detta inlägg får mig nu att sluta läsa er och lyssna på er, synd!
Tips för framtiden, sluta blanda in politik och håll er till spelvärlden!

Hejdå! Ingen kommer att sakna ditt gnälliga konto med Adblock aktiverat och ett enda inlägg i forumet. Synd!
Tips för framtiden, sluta tro att du är viktig på nätet!


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Om jag var Trump så skulle jag börja kalla den för min "Treasure tracker".

Medlem

Grab them by the toad!!!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av lt_jansson:

Ytterligare ett lågvattenmärke...som många andra sidor har även ni blivit allt mer bleka, detta inlägg får mig nu att sluta läsa er och lyssna på er, synd!
Tips för framtiden, sluta blanda in politik och håll er till spelvärlden!

Jag genuint nyfiken på vad de andra lågvattenmärkena var. Om de också fick redaktionen och många andra att skratta. I så fall gjorde vi rätt.

Skrivet av Godofcheese:

Så nu vet vi hur FZ tänker.

På Toads! Hela dagarna!


signatur
Moderator | Testpilot

signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Kan tycka att hela historien mest känns som ett desperat grepp från en garderobsprostituerad madrass, men gillar ju Photoshop-nonsens.

Avstängd

Haha omfg, stackars Nintendo vars älskade spelkaraktärer nu kommer att vara permanent hädade av denna "story" flera år framöver.

Avstängd

Denna bild från nya utannonserade Animal Crossing får en helt annan betydelse nu:

Medlem

På grund av att fz försöker slänga in så mycket politik dom kan på sidan så kommer jag blockera ads


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

KoP
Medlem
Skrivet av lt_jansson:

Ytterligare ett lågvattenmärke...som många andra sidor har även ni blivit allt mer bleka, detta inlägg får mig nu att sluta läsa er och lyssna på er, synd!
Tips för framtiden, sluta blanda in politik och håll er till spelvärlden!

Eller så slutar man vara så känslig och ignorerar denna tråd utifall det inte passar en.

╮(′~‵〞)╭

Medlem

När kommer tråden där vi kan hånskratta och photoshoppa Toads på, eller i, horan Stormy Daniels då?... eller är det inte politiskt korrekt?

123
Skriv svar