LIVE NU: Hjälp Gustav att vinna i Destiny 2: Forsaken
Gustav behöver din hjälp ikväll för att fragga loss i Gambit-läget. Adda honom och kör!
#destiny-2, #destiny-2-forsaken
Kul Synd att man spelar på PC då annars hade jag burit honom
Kul Synd att man spelar på PC då annars hade jag burit honom
På samma sätt som Skellefteå bär resten av Västerbotten vad gäller ishockey?
Trottoarkantssnubblande insjögangster.
Heja!
FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego
SUBSTACK: https://substack.com/@iegocentric
YOUTUBE: https://www.youtube.com/@walteriego
Jag får någon märklig faderlig stolthet när Gurra kör en triple kill på andra laget.
Crap. Missade detta.
Man tackar
PSN: MrOakenborn
Fick ju destiny 2 med i nån av HB monthly samlingarna i somras och då jag var trött på hela min samling av 600+ spel i STEAM, Origins samt U-Play och såg spelet i Blizzard launchern, så varför inte testa spelet tänkte jag? Sagt och gjort, 20 timmar senare var de tidigare dlc paketen samt den nya Forsaken expansionen inköpt till min stora förvåning. Jag hade ju läst en jäkla massa kommentarer om hur dåligt spelet är, vilket inte alls stämde, även om spelet knappast har något större djup så är det än så länge genuint roligt och väldigt enkelt att komma in i. Kanske hjälpte det att jag hade noll och inga förväntningar på spelet innan jag testade det och därmed blev blev positivt överraskad.
Så Destiny 2 är klart mycket roligare än vad jag väntade mig faktiskt, ruskigt enkelt att planlöst köra runt i världen och ge sig i kast med de diverse olika sorters aktiviteter som pågår dygnet runt utan problem och att grinda efter bättre loot är alltid kul när man inte behöver lägga 100-tals timmar på det utan en halvtimma räcker för att få 2-3 bra prylar om man har tur. Problemet är vad jag ska göra nu när jag nått level 50 med huntern jag startade spelet med och de flesta story questar verkar vara avklarade när jag ser på kartorna på planeterna. Raids av någon slag fanns det såg jag, men jag ids inte sätta mig in i allt som krävs för att hålla någon som överstiger medioker standard känner jag och pvp har jag typ inte varit intresserad av i fps onlinespel sedan Wolfenstein - Enemy territory.
Så om det finns någon snäll medmänniska som har något tips på vad man kan göra i spelet nu när inte pvp lockar alls och endgame raids spontant känns som ett alldeles för stort åtagande för att jag inte ska vara ett totalt sänke för mina medspelare?