Megafet Square enix trailer!!

Releasehästryttare
Megafet Square enix trailer!!

Herregud vilken trailer asså, vad det än blir för spel så är jag in!

Skägg.
10 Chambers

Kååånstigt.


signatur
Medlem

@Devan: Ganska säker på att det inte är en speltrailer öht. Det verkar vara en showreel för studion "Visual Works" som gör cutscenes och sånt och ägs av Squeenix.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av keffkebab:

Hade det varit en trailer av ett icke-japanskt företag hade jag hållit med dig, men nu känns det fullt rimligt med Square-Enix vid rodret.

Förstår inte logiken. Menar du att om ett icke-japanskt bolag gjort exakt samma trailer hade det varit kååånstigt, men nu när ett japanskt bolag gjort den är den rimlig?

Tekniskt välgjort, men värdelöst innehåll enligt mig.

Medlem

Cool


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Skrivet av keffkebab:

Där har du ju första felet, du försöker applicera logik på Japan. Japan står över sådant.

Fösta felet, vad är andra? Och är du japansk?

Medlem

smaskigt hårfäste samt ögonbryn på snubben runt 1:03 jag som tycker jag själv har högt hårfäste kände mig genast som en ung snygg Schenkerberg igen eller vad han hette

Medlem

Final fantasy XVI, release 2026.

Skribent

Weird for the sake of weird. Pass

Medlem

Tekniskt välgjort, men ungefär lika mycket innehåll som en runda 3D Mark. Troligtvis en teknikdemo, snarare än något som kommer bli ett spel.

Tråddemonen
Testpilot

Androids med Doctor strange krafter och systrar som slåss inom en simulator uppe på en välutvecklad ISS färja. Har jag missat något?

MEG
Medlem

Superbra trailer. En hint om storyn hittar ni på 1:39 och 2:57.


signatur

Death is only the beginning

1
Skriv svar