FZ intar Tokyo Game Show - dag 1

Robot
FZ intar Tokyo Game Show - dag 1

Andreas "Lövet" Eklöv fick speltid med bland annat Kingdom Hearts 3, Resident Evil RE:2 och Yakuza-seriens okända arvtagare.

#judge-eyes, #kingdom-hearts, #resident-evil, #tgs, #tgs-2018, #yakuza


Tråddemonen
Testpilot

Rätt man för rätt show, bra jobbat Andreas!

Moderator | Testpilot

Glöm inte min DB-figur bara nu loevet


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Kul att se rapportering från TGS!

Jag är ganska säker på att man under Sonys pre-TGS-show bekräftade att Judge Eyes kommer till oss i väst nästa år.

Releasehästryttare

@Loevet: Yakuza är inte över dock, Yakuza online släpps i Japan i år på pc, ios och andriod.
Jag länkade till bägge trailers Här.

Annars mycket bra Artikel!

Hobbyjapan 🇯🇵
Andreas Eklöv 🌿

@Zimpan: Tackar och bockar! Jag är ju i Japan på semester, men hade jag inte skrivit för FZ hade jag ändå härjat runt inne på TGS, det är ju lilla/stora julafton för ett fan av japanska spelserier här ju Idag köpte jag Xenogears-soundtracket på Blu-ray och LP i Square Enix merch-shop. Plånboken tunn, nördglädjen genom taket


signatur

Allmän Japan-konnässör och smått besatt av allt som heter JRPG och Metroid.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Plattformar: PC, PS5, PS4 Pro, Nintendo Switch, N3DS, PS Vita, IOS/Android.

Hobbyjapan 🇯🇵
Andreas Eklöv 🌿

@uberpwnage2.0: Den kanske inhandlas i morgon!


signatur

Allmän Japan-konnässör och smått besatt av allt som heter JRPG och Metroid.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Plattformar: PC, PS5, PS4 Pro, Nintendo Switch, N3DS, PS Vita, IOS/Android.

Hobbyjapan 🇯🇵
Andreas Eklöv 🌿

@Margy: Kul att det uppskattas! Jasså? Eftersom jag reser runt här i Japan missade jag det som hände inför TGS, du kanske har rätt i det. Jag hoppas du har rätt i det, det lilla jag spelade av Judge Eyes kändes härligt bekant alá Yakuza och jag skulle verkligen vilja kunna sätta tänderna i en ny serie av det stuket.


signatur

Allmän Japan-konnässör och smått besatt av allt som heter JRPG och Metroid.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Plattformar: PC, PS5, PS4 Pro, Nintendo Switch, N3DS, PS Vita, IOS/Android.

Hobbyjapan 🇯🇵
Andreas Eklöv 🌿

@Devan: Tack! Ja men Yakuza Online är ju inte en fortsättning på grundserien, den tog ju slut med Kazuma Kiryus adjö i Yakuza 6. Och det som visats från Yakuza Online ser ju inte alls ut som grundserien, det är ju något helt annat med samma varumärkesnamn. Men jag hoppas det blir bra!


signatur

Allmän Japan-konnässör och smått besatt av allt som heter JRPG och Metroid.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Plattformar: PC, PS5, PS4 Pro, Nintendo Switch, N3DS, PS Vita, IOS/Android.

Tråddemonen
Testpilot

@Loevet: Låter ju perfekt. Du är verkligen rätt man för jobbet som älskar det japanska inflytandet över spelvärlden.

Medlem

Ni som ville ha en låst kameravinkel likt originalet till det nya Resident Evil 2 Remake, vill ni fortfarande ha det eller har ni ändrat åsikt efter dessa gameplay videos som hittat ut på nätet sedan E3 mässan?

Spelet ser galet smaskigt ut och jag personligen vill verkligen inte gå tillbaka till 90 talets låsta vinklar utan älskar allt vad 3D har o är.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Inaktiv
Skrivet av Zimpan:

Rätt man för rätt show, bra jobbat Andreas!

1
Skriv svar