Dags igen för supermagasinet Fräcka Fredag!

Robot
Dags igen för supermagasinet Fräcka Fredag!

Calle & Jocke live-firar in helgen med er. Häng med i chatten 14:00!

#fräcka-fredag, #rdr2, #trump


Tråddemonen
Testpilot

Read dead måste ni ta ett ordentligt snack kring. Tror vi alla är intresserade utav vilda västerns horsejacking.

Avstängd

Jag som skrev om elitserien i counter strike i chatten. Men om ni ska börja skriva om E-sport så föreslår jag att ni gör en speciell sektion till det med skribenter som gillar det. Ungefär som gamingeye hade men inte lika extremt. Sektionen kan kort och gott heta E-sport, sen kan man läsa alla nyheter där angående det. Annars lär alla E-sport nyheter överskugga vanliga spelnyheterna för det finns fruktansvärt mycket att skriva om angående det. Jag hade t.ex börjat med en presentation av alla lag i elitserien som spelas nu hela veckorna på aftonbladet, så man får vet vilka de är.

Jag hade gärna tagit på mig att skriva om det då jag har vana sen förr men känns som att tiden inte riktigt finns.


signatur

PS5 och inget annat.

Moderator | Testpilot
Skrivet av breahl:

Jag som skrev om elitserien i counter strike i chatten. Men om ni ska börja skriva om E-sport så föreslår jag att ni gör en speciell sektion till det med skribenter som gillar det. Ungefär som gamingeye hade men inte lika extremt. Sektionen kan kort och gott heta E-sport, sen kan man läsa alla nyheter där angående det. Annars lär alla E-sport nyheter överskugga vanliga spelnyheterna för det finns fruktansvärt mycket att skriva om angående det. Jag hade t.ex börjat med en presentation av alla lag i elitserien som spelas nu hela veckorna på aftonbladet, så man får vet vilka de är.

Jag hade gärna tagit på mig att skriva om det då jag har vana sen förr men känns som att tiden inte riktigt finns.

Problemet jag kan tänka med det är att det inte kommer få lika mycket tittare om det är på en "egen sida" eller vad man ska säga. Det mesta nyheter och skriverier som får fart syns ju i 9/10 fall på "ettan", alltså framsidan då.

Med det sagt så är det ju något man givetvis ska se över och kolla hur man kan lösa. Feedback är king!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Avstängd
Skrivet av uberpwnage2.0:

Problemet jag kan tänka med det är att det inte kommer få lika mycket tittare om det är på en "egen sida" eller vad man ska säga. Det mesta nyheter och skriverier som får fart syns ju i 9/10 fall på "ettan", alltså framsidan då.

Med det sagt så är det ju något man givetvis ska se över och kolla hur man kan lösa. Feedback är king!

Enkelt, största nyheterna postas på vanliga framsidan. Som t.ex om ni haft en E-sport sida nu så postas bara största nyheterna om E-sport på vanliga sidan.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

Tack för ytterligare ett trevligt avsnitt

Btw, gissa vem detta citatet kommer från: "Du!"


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

1
Skriv svar