Topp 3 saker vi ska göra i Red Dead Redemption 2

Medlem

Det är dags för grand theft cattle. Varje by ska frukta vad som kommer bli en orakad, obadad sociopat.
Dina kassapengar? Mina kassapengar!
Sen kanske man kör en snäll omgång

Avstängd

Tänk att kunna gänga i en smutsig saloon med fönster ut till där hästen står med fladdrande pungkulor och gnägger!

Tråddemonen
Testpilot

Spela så cinematiskt som möjligt och jaga samt ordna ett par vapen anpassat efter min spelstil. Kommer bli mycket variation kring alla aktiviteter vid läger och städer.

Fasen hela spelet kommer vara över förväntningarna ,
Som nån i tråden nämnde , bara se mästerverket rockstar skapat å insupa allt ja allt i minsta detalj i lugn å ro , då onlinet är senare lagt så har man tiden till de , sen så e de storyn som hypar mig mycket mer än online delen,, så allt ska tas in. ...®️OckstaR

Medlem
Skrivet av zauii89:

Hoppas inte ps4-pron låter som en jetturbin som den gör i spiderman.

100% att den kommer göra det, är checkerboarding och detta spel kommer garanterat utnyttja ps4ans fulla kapacitet. Är dock cancer att det ska behöva låta så bedrövligt mycket när man spelar. Jag själv föredrar att köra utan headset och då är det verkligen ett störningsmoment.

Medlem

- Ändra FPSen till 144 och stänga av vsync.

- Anpassa en optimerad musprofil och kanske göra om lite keybindings.

- Pilla lite i ett textdokument så att det funkar fint med FOVen på tre skärmar.

Not.

Medlem

Som PC gäjmer får man vänta:(

Medlem

Min spontana tanke var att skjuta en ko.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

Utforska världen, jaga och försöka hitta en skatt från en skattkarta kanske

Inaktiv

Invänta när PC-utgåvan ligger i reabacken på Statoil.

Avstängd

Att jaga såg roligt ut, kommer nog spendera mycket tid till det!


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Invänta när PC-utgåvan ligger i reabacken på Statoil.

Aldrig med andra ord.


signatur

Rollspelsguru
Community Developer på Sharkmob
fd. Sr. Community Manager på Battlestate Games

Medlem

efter visst velande tanke så blir det spel köp på xbox one x.

Super missnöjd med ps4pro så många missar i dess fysiska design och mjukvaru design på grafiska utseendet och interface och sen låter den som en köksmaskin.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av Akronym:

Min spontana tanke var att skjuta en ko.

En sann psykopat.

Inaktiv
Skrivet av Tobias Solem:

Aldrig med andra ord.

Haha blir väl när/om det kommer till PC och man har tid

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Haha blir väl när/om det kommer till PC och man har tid

Tänkte mer på att Statoil inte existerar längre.


signatur

Rollspelsguru
Community Developer på Sharkmob
fd. Sr. Community Manager på Battlestate Games

Medlem

Hade varit kul att se statistik på hur många som sjukanmäler sig imorgon från jobb och skola


signatur

The Cold is my teacher! ❄

Medlem
Skrivet av I_AM_GROOT:

Hade varit kul att se statistik på hur många som sjukanmäler sig imorgon från jobb och skola

Ärligt talat så tror jag att det är ett försumbart antal som inte ens går att statistiskt säkerhetsställa.
För i motsats till vad ett fåtal tror så är den absolut största massan av jobb och skolförda svenskar så pass smarta att dom aldrig ens skulle tänka tanken på att sjukanmäla sig för ett spel. Av dom få som ändå kan tänka sig det är ett nog bara ett fåtal som är intresserade av RDR2.

Inaktiv
12
Skriv svar