Fallout 76-folket har inga crossplay-planer
@eld:
Fast du lär ju inte kunna spela Fallout 76 på fler ställen än ett. Dock kunna spela med folk på alla olika enheter. Då slipper man den problematiken.
Det blir ju lite annorlunda med ett gratisspel.
Fractal Design Define 7 | Asus ROG Strix B550-F Gaming | Ryzen 7 5800X3D | Dark Rock Pro 4 |16GB G Skill DDR4 @ 3200Mhz | Samsung 970 EVO Plus 1TB NVMe | Asus Rog Strix RTX 3080 OC | Corsair RM750X | AW3423DW
Nintendo Switch Oled TotK-edition | Playstation 5 SE | PSVR2 | LG OLED B9 65''
Jag förstår inte hur man läser dom där twitter trådarna. Pratar han med sig själv?
Twitter is all about skrika för sig själv.
(Här tror jag dock att han svarar på kommentarer till sitt originalinlägg. Man brukar kunna läsa alla kommentarer om man klickar mitt i textmassan på ett twitterinlägg. Tror jag. Försöker vanligtvis undvika plattformen - annat än när jag vill skrika för mig själv)
När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.
Twitter is all about skrika för sig själv.
(Här tror jag dock att han svarar på kommentarer till sitt originalinlägg. Man brukar kunna läsa alla kommentarer om man klickar mitt i textmassan på ett twitterinlägg. Tror jag. Försöker vanligtvis undvika plattformen - annat än när jag vill skrika för mig själv)
Ah, schysst, tack för svaret! Alltså som att "öppna en tråd" då typ. Som du märker så har jag hållit mig borta - red såklart med på releasevågen, men sedan trillade jag av och använde det enbart för att läsa nyhetstweets, framförallt från spelvärlden.. Men det blev för mycket så jag la ner det också.
FZ är lagom dos av socmed-drogen.
Niet.